תקוע רק בלחיצת כתפיים כבר חודש

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י ASAFABADI, ‏9/2/19.

טוען...
  1. 8 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    453
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    יצא לי להסתכל על המשקלים והחזרות של כל התרגילים שעשיתי ושמתי לב שבעוד שבכל התרגילים (כולל הרחקת כתפיים וכתף אחורית) עליתי במשקלי העבודה רק בלחיצת כתפיים עם משקולות בעמידה שבחודש שעבר עשיתי 16 קילו בעמידה ל3 סטים של 766 ועכשיו אני עושה 886 זאת אומרת עליה ממש מינורית (סתם לדוגמא פולי עליון נגיד מ60*6 ל62.5*766) מה הסיבה? אומנם זה קשה לעלות כי זה כאילו יד יד אבל עובדה שלמשל בהרחקה לצדדים שזה תרגיל שגם קשה לעלות עליתי מ8*6 ל9*7
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/2/19
  2. 4 נק' מוניטין
    0
    Zendel

    Zendel משתמש מתחיל

    Zendel
    הצטרף:
    ‏28/12/18
    הודעות:
    23
    לייקים:
    4
    מין:
    זכר
    האמת שגם אני ככה...
    בOHP אני תקוע כבר חודשיים על 35*3*8, בעוד שבאותו פרק זמן הדדליפט שלי עלה מ70*5*4 ל110*5*4, הסקוואט מ60*3*4 ל90*3*4 והבנץ' מ70*4*4 ל85*4*4...
    אז מצטרף לשאלה גם :)
     
  3. 364 נק' מוניטין
    0
    The King

    The King משתמש פעיל

    The King
    הצטרף:
    ‏15/10/16
    הודעות:
    490
    לייקים:
    119
    הייתי מנסה לעבור לישיבה, ככה התנוחה הרבה יותר יציבה ויש יותר בידוד לשריר מבחינת ריכוז.
     
  4. 8 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    453
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    כן אבל רוצה גם לעבוד על הבטן ומייצבים, וגם איך זה הגיוני שאני לא עולה רק בזה?
     
  5. 177 נק' מוניטין
    0
    Yukio Mishima

    Yukio Mishima משתמש פעיל

    Yukio Mishima
    הצטרף:
    ‏3/6/17
    הודעות:
    424
    לייקים:
    98
    מין:
    זכר
    כי זה תרגיל שקשה מאוד להתקדם בו גם ככה. אני אנחש ואומר שאתה לא מתחיל איתו את האימון שלך. ואפילו לא עושה אותו כתרגיל שני. יש לך כמות כוח מוגבלת, אתה צריך להחליט מה יותר חשוב לך ועל פי כך לבחור במה להתמקד בכל תקופה. אי אפשר להתקדם תמיד בהכל באופן מקסימילי. מנגד, אם תתעדף אותו אז תראה התקדמות. אני מתעדף פרס על פני כל דבר אחר ולכן מצליח להתקדם בו באופן יחסי. אם הייתי מתחיל אימון בסקווט, עובר לבנץ' רגיל, ממשיך בנץ' שיפוע חיובי ורק אז עושה פרס אז היכולת להתקדם הייתה מאוד מאוד מוגבלת וקרובה לאפסית. וגם אז זה יהיה מאוד איטי. היכולת שלך להפיק כוח בפרס בעמידה היא הכי נמוכה ביחס למורכבים אחרים דוגמת בנץ', מתח, מקבילים, חתירה, סקווט, דדליפט.

    לדעתי גם אל תעשה בדאמבלים עד שתגיע לפחות לאיזה 80% משקל גוף כי הקפיצות בדאמבלים הן גדולות מדי, עדיף שתעשה במוט בעמידה ותוכל להתקדם בקפיצות קטנות של 2.5, 1 ו0.5.
     
  6. 8 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    453
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    אז איך בהרחקה לצדדים אני כן מתקדם שזה תרגיל שאפילו יותר קשה להתקדם בו?
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...