מחפש תכנית להיפרטרופיה והתחזקות

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י Sonoss, ‏5/2/19.

טוען...
  1. 344 נק' מוניטין
    0
    Sonoss

    Sonoss משתמש פעיל

    Sonoss
    הצטרף:
    ‏6/10/10
    הודעות:
    927
    לייקים:
    149
    משהו שנוגע בשניהם 50-50. לא אוהב לעבוד בתכניות כח למינהם, מעדיף משהו בסגנון upper/ lower

    ומה דעתכם על סקוואט דדליפט רומני וסקוואט במכונה באותו אימון? ואיך כדאי לעשות את זה מבחינת עצימות, סטים וחזרות
    אמרו לי שסקוואט במכונה מיותר אבל אני לא מרגיש ככה, מרגיש יותר עומס על השריר כי אפשר להוסיף יותר מפי שניים משקל


    תודה!
     
  2. 412 נק' מוניטין
    0
    The King

    The King משתמש פעיל

    The King
    הצטרף:
    ‏15/10/16
    הודעות:
    595
    לייקים:
    161
    תוכניות כוח עובדות גם לא מעט על היפרטרופיה. בכל אופן אתה יכול לקחת כל תוכנית כוח ולהעלות קצת את מספר החזרות לאיזור 5-7 במורכבים, ובמבודדים לעבוד 8-10.

    אני בדעה שמה שאפשר לעבוד חופשי, עדיף לעבוד חופשי ולא במכונה שמגבילה ומכתיבה את טווח התנועה שלך. בנוסף, אני מאמין שכשעובדים חופשי יש פחות סיכוי להיפצע בהרבה תרגילים, בהנחה שעובדים בטכניקה נכונה כמובן.
    אבל בכל אופן, זה מאוד תלוי בתוכנית שלך, בכמה סטים לרגליים אתה עושה סה"כ, אם אתה עובד על כל השרירים וכו'. לדוגמא, לא הייתי עושה 2 תרגילים ל4 ראשי לפני שהייתי עושה תרגיל לירך אחורית ולתיאומים.

    מיותר? לא הייתי אומר מיותר, אבל לפי דעתי תרגיל טוב למי שלא יכול לעשות חופשי. מי שכן, אני לא רואה סיבה לעשות במכונה.
     
    Sonoss אוהב/ת את זה.
  3. 565 נק' מוניטין
    0
    Mr. power

    Mr. power משתמש קבוע

    Mr. power
    הצטרף:
    ‏18/11/17
    הודעות:
    1,293
    לייקים:
    404
    מין:
    זכר
    ממליץ מאוד על upper/lower. כמובן אם יש לך זמן במשך השבוע. התחלתי לעבוד ככה לפני חודש ובאמת שזאת אחלה שיטה. בנוסף אני עובד עם בלוקים. כלומר 4 שבועות היפרטרופיה ו 4 שבועות עצימות. קשוח אבל נוח..
     
    Boyyy ו-Sonoss אוהבים את זה.
  4. 20 נק' מוניטין
    0
    Boyyy

    Boyyy משתמש מתחיל

    Boyyy
    הצטרף:
    ‏24/1/19
    הודעות:
    46
    לייקים:
    19
    מין:
    זכר
    אתה עושה ריסט כל תחילת בלוק כוח ? ואם כן אז כמה זמן/אחוז לריסט ?
    מעניין אותי גם איך אתה משלב דילואד בתכנית .
     
  5. 565 נק' מוניטין
    0
    Mr. power

    Mr. power משתמש קבוע

    Mr. power
    הצטרף:
    ‏18/11/17
    הודעות:
    1,293
    לייקים:
    404
    מין:
    זכר
    כן, אני מבצע ריסט בכל בלוק. מוריד 15-20% זה ממש תלוי באיך סיימתי את הבלוק. אם נניח בסוף הבלוק המשקלים עלו לי בצורה טובה אז אני לא רואה סיבה להשתגע עם הריסט.
     
    Boyyy אוהב/ת את זה.
  6. 16,178 נק' מוניטין
    0
    MasterSplitter

    MasterSplitter מנהל פורום אימונים מנהל

    MasterSplitter
    מנהל
    הצטרף:
    ‏7/3/13
    הודעות:
    5,702
    לייקים:
    4,376
    מין:
    זכר
    אין שום בעיה עם עבודה במכונות, כמובן אחרי עבודה חופשית. לדעתי למטרה של היפרטרופיה זה מעולה כי אתה יכול לפמפם עוד נפח בקלות מבלי להעמיס הרבה יחסית על הגב מייצרים ברייסינג חזק וכו׳ וכו׳.

    שאתה אומר סקוואט במכונה אתה מתכוון האק סקוואט או סמית׳? שניהם תכלס סבירים.
     
    Sonoss אוהב/ת את זה.
  7. 344 נק' מוניטין
    0
    Sonoss

    Sonoss משתמש פעיל

    Sonoss
    הצטרף:
    ‏6/10/10
    הודעות:
    927
    לייקים:
    149
    זה
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/...9BpIaIpKd_2iS4Te6NLY2cJB-zE6EEysKWgBaNjCJC0AQ
     
  8. 16,178 נק' מוניטין
    0
    MasterSplitter

    MasterSplitter מנהל פורום אימונים מנהל

    MasterSplitter
    מנהל
    הצטרף:
    ‏7/3/13
    הודעות:
    5,702
    לייקים:
    4,376
    מין:
    זכר
    כה, האק סקוואט
     
    Sonoss אוהב/ת את זה.
  9. 2,230 נק' מוניטין
    0
    McGregor

    McGregor משתמש משקיע

    McGregor
    הצטרף:
    ‏21/1/15
    הודעות:
    2,411
    לייקים:
    1,292
    מין:
    זכר
    לרוב ההבדל בין מכונות לחופשי - זה העבודה על הפיקסטורים (המייצבים) אני תמיד בעד לשלב, יש גם יתרונות לעבודה במכונות
     
    Sonoss אוהב/ת את זה.
  10. 0 נק' מוניטין
    0
    raindrop

    raindrop משתמש מתחיל

    raindrop
    הצטרף:
    ‏5/4/14
    הודעות:
    28
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    אתה יכול לפרסם את התוכנית שלך?
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...