תמונה צריך יעוץ קל

הנושא בפורום 'תמונות חברי האתר' פורסם ע"י Erezinyo, ‏19/1/19.

טוען...
  1. 1 נק' מוניטין
    0
    Erezinyo

    Erezinyo משתמש מתחיל

    Erezinyo
    הצטרף:
    ‏16/1/19
    הודעות:
    9
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    שלום,
    צריך את עזרתכם איך ניתן לעלות במסה של הגוף/שריר ובמשקל כמובן בצורה בריאה בלי לעלות באחוזי שומן?
    בן 38/גובה 1.83/משקל 70
    מתאמן בבית כמעט חצי שנה בין 3-4 פעמים בשבוע ללא משקולות בעיקר משקל גוף כח/trx לאחר האימון אוכל קבוע חטיף חלבון 38 אחוז ושעה אחרי ארוחה מלאה.
    ועוד שאלה קטנה כמה אחוז שומן אני לערכתכם?

    תודה,ארז
    --- עידכון הודעה, ‏19/1/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏19/1/19 ---
    מקפיץ
     

    קבצים מצורפים:

  2. 1 נק' מוניטין
    0
    Erezinyo

    Erezinyo משתמש מתחיל

    Erezinyo
    הצטרף:
    ‏16/1/19
    הודעות:
    9
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    חברים בבקשה צריך את עזרתכם...
    לא מצליח לעלות במסת שריר משתדל לאכול מסודר אבל לא ממש עוזר המשקל לא זז לכיוון מעלה...חשוב לציין שעד היום משהו כמו חצי שניה התאמנתי נגד משקל גוף וכרגע התחלתי לעבוד עם משקולות...יש קשר?
    --- עידכון הודעה, ‏12/2/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏12/2/19 ---
    כמה אחוז שומן להערכתכם?
     
  3. 694 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש קבוע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    1,197
    לייקים:
    581
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    לא יודע כמה אחוז שומן, אבל נמוך.
    בשביל לעלות במסה אתה צריך 2 דברים כרגע.
    1. לאכול בכל היום יותר חלבון, ולא רק אחרי האימון. בכללי אתה צריך יותר אוכל, גם פחמימה ומעט יותר שומן.
    2. להעמיס על האימון שלך יותר. 100 שכיבות סמיכה, ו 30 מתח לא יתנו לך מסה, אתה צריך תרגילים קשים יותר שיתנו לך פחות חזרות. לדוןגמה מתח עם 20 ק"ג שתצליח רק 5 מתח, תעשה כמה סטים כאלה. משקולות יביאו לך את המסה הכי מהר, כי הקושי יכול לעלות לפי ההתקדמות שלך על ידי הוספת משקל. אבל באימוני גוף קשה להוסיף קושי לאימונים כשאתה מתחזק.
    נ.ב. הכותרת לא מפרטת מספיק, בעתיד תכתוב כותרת עם יותר מידע, כמו "יעוץ לעליה במסה", או "לא מצליח לעלות במסה" או משהו בסגנון.
     
  4. 1 נק' מוניטין
    0
    Erezinyo

    Erezinyo משתמש מתחיל

    Erezinyo
    הצטרף:
    ‏16/1/19
    הודעות:
    9
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    תודה רבה elchonon על התשובה המפורטת...זהו הרגשתי שאני דורך במקום ועברתי למשקולות מאוד מקווה לראות שיפור.
    בקשר לכותרת מסכים איתך...תודה!
     
    elchonon אוהב/ת את זה.
  5. 13 נק' מוניטין
    0
    Goodtime123

    Goodtime123 משתמש מתחיל

    Goodtime123
    הצטרף:
    ‏4/2/19
    הודעות:
    86
    לייקים:
    16
    אוכל ואימוני כח.

    לא משנה אם אתה עושה משקל גוף או משקולת בעצם כן "לא רואה סיבה למה לא לעשות משקולות".
    אתה צריך להתאמן קשה .
    לעבוד מספר תרגלים לכל קבוצה גוף .
    ולהשתפר עם הזמן.

    שריר צריך סיבה לגדול אם תתאמן בלי להתקדם השריר לא יגדל כמעט .

    אז לפני שאני יעזור תוכל לתת לי את התוכנית אימון שלך?
     
    Erezinyo אוהב/ת את זה.
  6. 3,345 נק' מוניטין
    0
    TvrSp12

    TvrSp12 משתמש משקיע

    TvrSp12
    הצטרף:
    ‏23/12/12
    הודעות:
    3,082
    לייקים:
    2,345
    מין:
    זכר
    אחוז שומן 10-12, אתה נמצא בנקודת פתיחה מעולה למסה בוודאי לגיל שלך. תקרא כאן מאמרים על תזונה ואימונים ותעלה שאלות אחכ. בהצלחה!
     
    Erezinyo ו-elchonon אוהבים את זה.
  7. 1 נק' מוניטין
    0
    Erezinyo

    Erezinyo משתמש מתחיל

    Erezinyo
    הצטרף:
    ‏16/1/19
    הודעות:
    9
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    תודה,
    בחצי שנה האחרונה עבדתי 4 פעמים בשבוע 1.5 שעות בכל אימון בעיקר תרגילי כח ב-trx מתח 15x3 מקבילים 3 סטים ושכיבות שמיכה בזוית שלילית 3 סטים ועוד אימון בטן של 15 שעה באמצאות אפליקציה מעולה.
    חייב לציין שאני אוכל המון ומסודר ומאוד קשה לי לעלות במשקל תקוע בין 69-70 ומאוד שואף ל-75 ללא הצלחה... זו הסיבה שעברתי למשקולות בתקווה שיהיה שיפור.
     
  8. 3,345 נק' מוניטין
    0
    TvrSp12

    TvrSp12 משתמש משקיע

    TvrSp12
    הצטרף:
    ‏23/12/12
    הודעות:
    3,082
    לייקים:
    2,345
    מין:
    זכר
    ממליץ בחום לעבור לאימוני כח עם התקדמות במשקלי עבודה,יש גבול למה שאפשר להשיג עם trx בלי להוסיף עומס. לגבי אוכל אין כאן איזה סוד או קסם אתה פשוט לא אוכל מספיק ביחס להוצאה הקלוריות של הגוף שלך.
     
    elchonon אוהב/ת את זה.
  9. 1 נק' מוניטין
    0
    אדריאן בלאנקו

    אדריאן בלאנקו משתמש מתחיל

    אדריאן בלאנקו
    הצטרף:
    ‏17/2/19
    הודעות:
    1
    לייקים:
    1
    מין:
    נקבה
    דבר ראשון כדי להעלות מסת שריר יש צורך להיות בעודף קלורי מהצריכה הקלורית הבסיסית שלך,כמות החלבון שעלייך לצרוך זה בסביבות 1.8/2גרם כפול משקל הגוף,כדי לא להעלות יותר מדי אחוזי שומן רצוי להיות בעודף של 200-300 קלוריות בערך.כמובן שממליצה לך להתייעץ עם תזונאי שיש לו זיקה לכושר ויוכל לעזור לך עם מדדים מדויקים לפי הגוף שלך
     
    Gracie אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...