נענה ערכים תזונתיים

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י liranstar, ‏11/1/19.

טוען...
  1. 80 נק' מוניטין
    0
    liranstar

    liranstar משתמש פעיל

    liranstar
    הצטרף:
    ‏20/8/14
    הודעות:
    492
    לייקים:
    99
    מין:
    זכר
    אני מחפש להגיע לערכים גבוהים של חלבון מהחי
    אני צריך בערך 200 גרם חלבון ביום
    ואין לי זמן להשלמות האלה של הדגנים והקטניות
    למישהו יש רעיון טוב וקל
    יש לי סדר יום שמגביל אותי גם כן
    החלבונים שאני אוכל עכשיו
    זה חזה עוף ביצים קוטג וטונה והגעתי בקושי ל150
    220 גרם חזה עוף
    7 ביצים L
    1 קוטג
    1 טונה ( 80 גרם) הייתי מעיף בגלל הכספית אבל החזרתי היום מחוסר ברירה
    אבל זה יוצא מלא כסף ומלא הכנות סביב השעון
    אני מנסה להמנע כמה שיותר מאבקות חלבון כך שאני צורך מנה אחת ביום מחוסר ברירה שזה 25 גרם אני מקבל מאבקה ביום וכל השאר ממזון
    אני מעדיף מזון ואני בטוח שיש עוד כאלה פה
    אשמח להצעות לייעול תודה
     
  2. 4 נק' מוניטין
    0
    Zendel

    Zendel משתמש מתחיל

    Zendel
    הצטרף:
    ‏28/12/18
    הודעות:
    23
    לייקים:
    4
    מין:
    זכר
    תכלס אבקת חלבון זה השילוב המושלם של מחיר נמוך פר מנה/ארוחה, וגם נוחות ומהירות הכנה, אז למה אתה מנסה להמנע מזה?
    אני בזמן האחרון הכנסתי לתפריט סנדוויצ'ים של לחם מלא, עם 2 פרוסות פסטרמה הודו דלת שומן וגבינה צהובה לייט (9%). אתה מקבל ארוחה עם חלבון גבוה ופחמימות איכותיות, לא יקרה ושלוקחת בדיוק 2 דקות להכין. אולי זה יעזור לך.
     
  3. 80 נק' מוניטין
    0
    liranstar

    liranstar משתמש פעיל

    liranstar
    הצטרף:
    ‏20/8/14
    הודעות:
    492
    לייקים:
    99
    מין:
    זכר
    אני אסביר
    צריכת אבקות לרוב יש בה ממתיקים ואני רוצה להמנע מזה לגמרי
    וככל שתרצה אבקה יותר איכותית המחיר יהיה בהתאם
    אם תנסה לצרוך חלבון ממזון למשך שבוע
    ותנסה לצרוך חלבון מאבקות
    אתה תראה את ההבדל
    כמה גרם חלבון יתנו לך ה2 פרוסות האלה? וביחס למחיר זה לא זול אם אני זוכר 400 גרם עולה 30+₪
    כל ארוחה צריכה להכיל 30 גרם חלבון אז כנראה אצטרך לאכול בארוחה 100 גרם
    ניסיתי את הסנדווצים עם הגבינה הצהובה וגם שם הייתי צריך לאכול 100 גרם בארוחה וזה גרם לי להשמין
    והיה אחלה וכיף אבל עשה לי בעיה בחילוף החומרים שזה משהו שבחיים לא קרה לי
    אחלה רעיון אבל ואשמח לעוד הצעות תודה
     
  4. 388 נק' מוניטין
    0
    The King

    The King משתמש פעיל

    The King
    הצטרף:
    ‏15/10/16
    הודעות:
    537
    לייקים:
    137
    יש את החלבון של myprotein ללא טעם שמכיל רק חלב וסויה לציטין. אתה יכול לקנות 5 קילו אבקה (שמכילה 4100 גרם חלבון - 82 אחוז) בכ- 200 ש"ח עם קוד קופון של 10 אחוז הנחה שאפשר למצוא בשניה בגוגל. אם תעשה משתמש חדש תקבל גם עוד 15 אחוז הנחה בנוסף.
    בקיצור, אפשרות מעולה, זולה ובריאה. לא שיש בעיה עם ממתיקים מלאכותיים במינונים סבירים, אבל גם ללא ממתיקים אם זו בעיה בשבילך. 2 סקופים של אבקה ביום סוגר לך את הפינה.
     
    liranstar אוהב/ת את זה.
  5. 80 נק' מוניטין
    0
    liranstar

    liranstar משתמש פעיל

    liranstar
    הצטרף:
    ‏20/8/14
    הודעות:
    492
    לייקים:
    99
    מין:
    זכר
    תודה רבה
     
  6. 5,688 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    7,906
    לייקים:
    2,861
    מין:
    זכר
  7. 80 נק' מוניטין
    0
    liranstar

    liranstar משתמש פעיל

    liranstar
    הצטרף:
    ‏20/8/14
    הודעות:
    492
    לייקים:
    99
    מין:
    זכר
    אני יכול להבין מהמחקר שהממתיקים האלה לא גורמים להשמנת יתר כל עוד יש מעקב על מספר הקלוריות הנצרכת בתפריט?
    השאלה זה לא גורם לעליה ברמות האנסולין בדם ואגירת שומנים ואם לא !! אז איך הרי זה סוכר בעצם!?
     
  8. 5,688 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    7,906
    לייקים:
    2,861
    מין:
    זכר
    גם חלבון מעלה אינסולין, אבל לא אינסולין גורם להשמנה
    האינסולין, שם רע ללא הצדקה - חלק א' - קילוגרם - כושר, תזונה ופיתוח הגוף

    ממתיקים מלאכותיים הם לא סוכר, הם פשוט עובדים על קולטני המתיקות בפה, כמו שחריף עובד על קולטני החום ומנטה על הקור
     
  9. 80 נק' מוניטין
    0
    liranstar

    liranstar משתמש פעיל

    liranstar
    הצטרף:
    ‏20/8/14
    הודעות:
    492
    לייקים:
    99
    מין:
    זכר
    עכשיו עשית
    לי בלגן שלם במוח
    אם החלבון והפחמימה שניהם גורמים לעליה באנסולין בדם אז הגורם המכריע להשמנה זה נטו פלוס קלורי וההפך נכון?! עדיף לאכול אוכל מורכב על מנת להיות שבעים כמה שיותר זמן וכך נמנע תחושת רעב ונכניס פחות קלוריות ופחות נשמין.
    אז בלי שום קשר לאנסולין למרות שיש מלא חילוקי דעות מהבחינה הזאת , ויש עוד מיתוס שאומר שאכילה מרובה של ארוחות ביום מחלישה את רמת רגישות הפרשת האנסולין בדם??
    תעשה סדר בבלגן
    --- עידכון הודעה, ‏13/1/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏13/1/19 ---
    אם הם עובדים על קולטני המתיקות
    בגוף בעצם הם מחקים את פעולת הטעם המתוק של הסוכר ואין בהם קלוריות ?? תסביר במלים יותר פשוטות
     
  10. 5,688 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    7,906
    לייקים:
    2,861
    מין:
    זכר
    בידיוק, ההורמונים משחקים תפקיד בתפקוד התקין של הגוף, אבל בסופו של דבר אנחנו מכונה כימית, ומה שמשנה זה איזה מרכיב ילך לאיזה מסלול מטבולי. תאכל הרבה, לא משנה ממה, והמסלולים ה"יעילים" בגוף יהיו רווים והאנרגיה העודפת תלך לאגירה, כלומר לשומן

    בידיוק. הרבה דיאטות נופלות בגלל יותר מדי אוכל דחוס אנרגטית (מכיל הרבה קלוריות לכמות קטנה של אוכל), וזה למה נשארים רעבים וסובלים

    זה לא נכון אצל אנשים בריאים, לא בעודף משקל, ובלי מחלות מטבוליות כמה פרה-סכרת, דיסליפידמיה ועודף כולסטרול

    לא הייתי אומר 0 קלוריות, כי רוב האבקה היא סוכר פשוט כדי לתת נפח, אבל בגלל המתיקות המשמעותית גבוהה יותר אתה משתמש בהרבה פחות, ככה שהצריכה הקלורית משם נהיית די זניחה
     
  11. 38 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש מתחיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    112
    לייקים:
    21
    מין:
    נקבה
    רגע אני גם התבלבלתי חחח, ונניח שאני בתהליך חיטוב/ניטרלי אבל רוב הפחמימות מתרכזות בערב ואני לא פעילה בערב. זה עדיין ילך לאגירה ויצטבר כשומן? למרות שהתפריט לא עובר את המאזן הקלורי שלי.
    אני הבנתי שהכי חשוב זה הסך הקלורי בסופו של דבר וזה מה שיקבע אם אעלה או ארד
     
  12. 5,688 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    7,906
    לייקים:
    2,861
    מין:
    זכר
    לא, כי זה לא באמת משנה המאזן הקלורי בכל רגע נתון.
    גם אם את לא פעילה בערב, את מגיעה לערב עם מאגרי אנרגיה ריקים יחסית, אז הרבה ילך למילוי המאגרים האלה, ולשימוש מיידי.
    וגם אם צרכת את כל הקלוריות בארוחה אחת, חלק מהקלוריות ילכו ליצירת שומן, בגלל שאת במאזן קלורי שלילי, אותו שומן יתפרק בשאר הזמן
     
  13. 38 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש מתחיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    112
    לייקים:
    21
    מין:
    נקבה
    אז כן ניתן לאכול את רוב הפחמימות בערב? חחחח
    תודה על התגובה.
    לפעמים אני משחקת עם הארוחות. בבוקר אוכלת משהו קטן ושומרת את הקלוריות לערב או להפך. ככה שמתרכז לי ארוחות עם סך קלורי מאוד גדול אבל ככה זה משביע אותי לאורך זמן ואני לא מתעסקת סביב אוכל. זה סבבה?
     
  14. 5,688 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    7,906
    לייקים:
    2,861
    מין:
    זכר
    כן

    אין בעיה עם זה כל עוד את שומרת על המאזן השלילי
     
  15. 485 נק' מוניטין
    0
    Mr. power

    Mr. power משתמש קבוע

    Mr. power
    הצטרף:
    ‏18/11/17
    הודעות:
    1,118
    לייקים:
    325
    מין:
    זכר
    האנרגיה העודפת שהולכת לשומן היא אנרגיה של בן אדם שאינו פעיל רוב הזמן או שאוכל ללא בקרה קלורית. אתה רוצה להגיד שבמידה ואני יהיה על מאזן קלורי מתון (200-300 ק׳), האנרגיה העודפת תלך לשומן? כנראה שלא וגם זה תלוי בפעילות הגופנית עצמה..
     
  16. 5,688 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    7,906
    לייקים:
    2,861
    מין:
    זכר
    אם אתה מדבר על פלוס קלורי מתון, ואתה עוסק בפעילות גופנית, אז הפלוס הקלורי ילך לבניה של שריר, למרות שגם חלק מסויים ילך לשומן, אבל אתה לא בהכרח תעלה באחוז השומן.
    אבל אם תעבור את כמות הקלוריות שהגוף צריך לתחזוקה ובניה חדשה, השאר ילך לשומן
     
    Mr. power אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...