להתחיל אימון B מיד קדמית

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י silverbackgorilla, ‏9/1/19.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    silverbackgorilla

    silverbackgorilla משתמש מתחיל

    silverbackgorilla
    הצטרף:
    ‏24/8/18
    הודעות:
    1
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    היי, לאחרונה עברתי לעשות ABC עכשיו החלוקה שלי הולכת חזה יד אחורית, גב יד קדמית, וגב כתפיים.
    עכשיו שמתי לב שבאימון B שלי אחריי שאני עושה את כל תרגילי הגב היד הקדמית שלי ממש עייפה ואני לא יכול לתת את המקסימום שלי.
    השאלה שלי עד כמה נוראי זה יהיה אם אני יתחיל את האימון מיד קדמית ואז יתקדם לגב?
     
  2. 9 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש מתחיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    126
    לייקים:
    9
    מין:
    זכר
    העניין הוא להשקיע את האנרגיה בתרגילים המורכבים ואז לעבור למבודדים. להתחיל אימון ביד קדמית לדעתי רעיון לא חכם. אל תפחד, תעשה יד קדמית בסוף האימון ולדעתי תראה גדילה גם בבייספס..
     
  3. 212 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש פעיל

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    468
    לייקים:
    163
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    היד קידמי שלך עובד עם הגב לכן הוא תשוש, זה בסדר, הוא מתפתח.
    אבל הפוך יהיה עומס כבד מידי על היד קידמי וזה מסכן פציעה מעודף מאמץ על שריר קטן.
    יש גישה של לעשות יד קידמי עם חזה, ויד אחורי עם גב. אתה יכול לנסות את זה.
    אבל אישית הייתי משאיר את התוכנית כמו שהיא, וסומך על זה שהיד קידמי שלך מתחזק למרות שהוא לא מרים יותר משקל.
     
  4. 0 נק' מוניטין
    0
    taeraz

    taeraz משתמש מתחיל

    taeraz
    הצטרף:
    ‏15/12/18
    הודעות:
    22
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    עדיף את מירב הכוח במורכבים
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...