מה אתם אומרים על התוכנית הזאת

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י קאמלרגיל, ‏7/1/19.

טוען...
  1. 293 נק' מוניטין
    0
    Dissonant Harmony

    Dissonant Harmony משתמש פעיל

    Dissonant Harmony
    הצטרף:
    ‏21/12/17
    הודעות:
    432
    לייקים:
    166
    מין:
    זכר
    FBW זה רק פיצול.
    AB זה לא קסם, זה רק פיצול.
    זה כמעט לא מעניין; זה בסך הכל באופן שבו מפזרים את האימונים לאורך השבוע.

    המרבחור שלנו פה עובד בנפח שהוא לא יכול להתאושש ממנו, ומה שהוא מציע זה להוסיף ימי אימונים מפוצצים בתרגילים...לי זה נראה אבסורדי.
     
  2. -98 נק' מוניטין
    0
    קאמלרגיל

    קאמלרגיל משתמש מתחיל

    קאמלרגיל
    הצטרף:
    ‏7/1/19
    הודעות:
    147
    לייקים:
    15
    אני שמח שאתה מסביר מה לא בסדר ,אבל אני יתן לך טיפ לחיים אנשים יותר יאהבו אותך אם במקום להגיד מה לא בסדר תגיד מה היית עושה במקום או פשוט לשתוק .
     
  3. 293 נק' מוניטין
    0
    Dissonant Harmony

    Dissonant Harmony משתמש פעיל

    Dissonant Harmony
    הצטרף:
    ‏21/12/17
    הודעות:
    432
    לייקים:
    166
    מין:
    זכר
    אני אתן לך טיפ לחיים: במקום להיות קרצייה מתמסכנת, תגדיל ראש ותפיק מסקנות.

    -אתה יודע שאתה לא מתאושש מהאימונים שלך.

    -זה אבסורדי שהפתרון שאתה מציע הוא לעשות יותר.

    -ואם "כעסתי" פה על אנשים, זה כי האבסורד פה כתוב "שחור על גבי לבן".

    -----

    אבל החלק הכי מזעזע, זה שאתה כועס שלא אמרתי לך מה לעשות: כבר אמרו לך מה לעשות!

    הבעיה היא שאתה מתעלם מהבעיה, ומנסה לפתור את ה-"מסביב", ולכן זה מה שהערתי עליו! (אז על מה אתה מתלונן, בדיוק?)

    אין דבר כזה "תכנית טובה", סתם ככה, תלויה באוויר.
    יש תכנון שטוב (ו-מתאים!) לך.

    כרגע אתה מנסה להתאמן ברמה שלא מתאימה לך...ואתה יודע את זה. למה נראה לך שאחרי שאתה מאמן רגלים נסגרת הבסטה? כי אתה מנסה לדחוף משהו שאתה לא יכול לעמוד בו, וכנראה גם לא צריך...ואז אחריו לפלג הגוף העליון...אותו הדבר...

    רק שבמקום לעשות פחות, אתה "פורס את זה לתשלומים, מנסה למרוח על 5 ימים," נכנס לחובות", כי אתה מנסה בכוח" לשלם" משהו שבבירור לא ב-" מכסת האשראי" שלך, ואז אתה מתפלא שאתה במינוס? ושכל תשלום" נוסף כבד עליך?

    מה אתה חושב, שאם תלבש חולצה 10 מידות מעליך, אז תהיה גדול יותר? אתה מתפלא שהיא נופלת? אז אולי במקום לקמבן איך השרוולים שלך לא יגיעו לרצפה...תלבש חולצה שיושבת עליך טוב? זה לא פדיחה. כשתגדל, תלבש חולצה חדשה.

    *שורה תחתונה: כשמתקדמים - האימונים שלך מתקדמים אתך. אבל אתה משום מה רוצה לעשות הפוך, וחושב שאם תעשה "אימון של מתקדמים", אז אתה כבר "מתקדם"...(ולכן אתה מנסה להבין איך נראית "תכנית טובה למתקדמים", וללבוש אותה בכוח...כשמה שאתה צריך לשאול זה איך נראית תכנית שטובה לך).

    *תחזור לתכנית מתחילים. לא מיצית. אתה לא בנק' "אל-חזור". וחוץ מזה, תכניות "למתקדמים" זה נטל...מתאמנים מתקדמים היו מתים להצליח לעמוד בקצב ובנוחות של תכניות מתחילים. מתאמנים מתקדמים מתאמנים כמו שהם מתאמנים, לא כי זה פריווילגיה (בדיוק ההפך!), אלא כי אין להם ברירה...ואתה מתעקש? למה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/1/19
    hanan אוהב/ת את זה.
  4. -98 נק' מוניטין
    0
    קאמלרגיל

    קאמלרגיל משתמש מתחיל

    קאמלרגיל
    הצטרף:
    ‏7/1/19
    הודעות:
    147
    לייקים:
    15
    מסכים איתך עברתי יותר מדי מהר מfbw לab אבל לא הבנתי כלום באותה תקופה ולקחתי תוכנית מאוד גרוע מאמן במכון אחרי זה עברתי לab ל4 עם תוכנית מוכנה שלקחתי מאינטרנט,והתקדמתי בה יפה,תקשיב אם אני יתקדם בfbw אין לי שום סיבה לא לחזור אני בעד לאתמן בהדרגה וגם אני יוכל לעשות יותר ארובי,הסיבה שאני לא עושה את זה כי אני בחיטוב ואני מפחד שאם אני יוריד עצימות ברמה גבוה אני יפסיד הרבה מסת שריר .

    מה היית עושה במצב אם היית עושה 4 חודש ab מעלה משקלים ולא מסוגל לעשות כלום אני אשמח לנסות משהו חדש שלא תבין אותי.
     
  5. 537 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש פעיל

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    943
    לייקים:
    427
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    אם תוריד עצימות לא תאבד מסת שריר. אם תעלה עצימות במינוס קלורי (כמו שאתה עכשיו) תאבד מסת שריר.
    מסכים איתך, אבל לא בצורה שאמרת את הדברים.
     
  6. -98 נק' מוניטין
    0
    קאמלרגיל

    קאמלרגיל משתמש מתחיל

    קאמלרגיל
    הצטרף:
    ‏7/1/19
    הודעות:
    147
    לייקים:
    15
    בסדר ש
    אני בן אדם הגיוני ושכנעתם אותי .
    אני ילך לfbw נורמלית הפעם עם תרגלים מורכבים עד המסה שזה בערך שלוש חודש אם ירצה השם.

    מה אתם אומרים על התוכנית הזאת שלוש פעמים בשבוע??

    *סקוואט *3
    *לאנצים x3
    *דידליפט x1
    *תואמים x3
    מתחx3
    חתירה בפולי תחתון x2
    מתח בנות x1
    *מלטרי פרס *4
    *טרפזים x2
    *בנצ פרס x3
    *חזה עליון x3
    *תרגיל יד קדמית x3
    תרגיל יד אחורית x3
    בטן x6

    שלוש פעמים בשבוע x12-15 בערך כל תרגיל או שזה גם עצימות גבוה מידי?
     
  7. 537 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש פעיל

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    943
    לייקים:
    427
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    תעשה דדליפט לפני לאנצים ל 3 סטים.
    תוותר על תאומים, הוא מתאמץ מספיק באירובי ואימוני רגליים, זה כמו אמות.
    טרפזים לא רלוונטי, הוא מתאמץ מספיק בדדליפט וכתפיים, וכנראה גם גב.
    תעשה בכל התרגילים 3 סטים.
    ואולי כדאי להכניס גם פרפר בסוף חזה.
    ותשים את הכתפיים אחרי חזה, חזה יותר חשוב, וחבל להתיש את הכתפיים לפני חזה.
     
  8. 21 נק' מוניטין
    0
    mxrash9

    mxrash9 משתמש מתחיל

    mxrash9
    הצטרף:
    ‏29/12/18
    הודעות:
    122
    לייקים:
    24
    מין:
    זכר
    סקוואט תעשה רוטציה עם דדליפט
    ככה תתקדם הכי טוב
    תאומים תוריד
    מתח תשאיר ופולי תוריד
    גם טרפזים תוריד
    חזה עליון גם
    שאר סביר תעשנ בין 8-12
     
  9. 16,067 נק' מוניטין
    0
    MasterSplitter

    MasterSplitter מנהל פורום אימונים מנהל

    MasterSplitter
    מנהל
    הצטרף:
    ‏7/3/13
    הודעות:
    5,582
    לייקים:
    4,271
    מין:
    זכר
    זוועה!

    היו לי גיבושים יותר קלים מזה!

    בערך פי 2 תרגילים ממה שאתה צריך.
     
  10. 78 נק' מוניטין
    0
    dox

    dox משתמש פעיל

    dox
    הצטרף:
    ‏13/8/18
    הודעות:
    398
    לייקים:
    68
    אפילו יותר אבל ממה שאני קורא הבחור מקרה אבוד
     
  11. -98 נק' מוניטין
    0
    קאמלרגיל

    קאמלרגיל משתמש מתחיל

    קאמלרגיל
    הצטרף:
    ‏7/1/19
    הודעות:
    147
    לייקים:
    15
    אני חייו לשאול כי אני סקרן, אתה מרגיש טוב עם אצמך להתנשאות על אנשים ולחשוב שהשמש זורחת לך מהתחת?
     
    elchonon אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...