חלבון למשקל גוף

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י עוגיפלצת, ‏4/1/19.

טוען...
  1. 70 נק' מוניטין
    0
    עוגיפלצת

    עוגיפלצת משתמש מתחיל

    עוגיפלצת
    הצטרף:
    ‏5/2/09
    הודעות:
    276
    לייקים:
    3
    שלום רב,
    רציתי לשאול על חלבון למשקל גוף למישהו שמן (כ-27% שומן). האם באמת צריך לצרוך 1.5-2 גרם למשקל גוף, או למשקל גוף רזה?
    לדוגמה: נניח שאני שוקל עכשיו 95 קילו, עם 27% שומן.
    האם הגיוני שאני אמור לצרוך אותה כמות חלבון כמו מפתח גוף ששוקל 95 קילו עם 6% שומן?!
    אם לא, כמה לצרוך? איך לחשב את כמות החלבון בתפריט?
     
  2. 288 נק' מוניטין
    0
    The King

    The King משתמש פעיל

    The King
    הצטרף:
    ‏15/10/16
    הודעות:
    363
    לייקים:
    82
    לא צריך שום דבר. השאלה מה אתה רוצה להשיג (לרדת באחוזי שומן, לפתח מסת שריר, להשתפר בכוח וכו').
     
  3. 70 נק' מוניטין
    0
    עוגיפלצת

    עוגיפלצת משתמש מתחיל

    עוגיפלצת
    הצטרף:
    ‏5/2/09
    הודעות:
    276
    לייקים:
    3
    אני מנסה במקביל לרדת במשקל (כעשרים קילו) ובמקביל לחזור להתאמן ולהתחזק. קראתי את המדריך לירידה במשקל ואני רוצה להתחיל מגירעון של 500 קלוריות. השאלה היא כמה חלבון לצרוך. אני שוקל כרגע כמאה קילו, ולא מתאמן בכלל כבר המון זמן.
     
  4. 288 נק' מוניטין
    0
    The King

    The King משתמש פעיל

    The King
    הצטרף:
    ‏15/10/16
    הודעות:
    363
    לייקים:
    82
    יהיה קשה לך להתחזק בגירעון קלורי, אבל תנסה.
    הכי טוב בשבילך יהיה לבנות תפריט מסודר אצל תזונאי ספורט. בכל אופן, השאיפה שלך תיהיה כן לצרוך לפחות 1.5 ג' חלבון על כל ק"ג משקל גוף. רק צריך לשים לב שאתה עומד בערכים הקלוריים וצורך מספיק שומנים.
     
  5. 50 נק' מוניטין
    0
    liranstar

    liranstar משתמש פעיל

    liranstar
    הצטרף:
    ‏20/8/14
    הודעות:
    428
    לייקים:
    72
    מין:
    זכר
    כן אתה צודק החישוב לפי המסה הרזה אם תאכל 1 או 1.5 או 2 זה לא כזה חשוב הרי כל המטרה שלך זה להוריד אחוזי שומן, לדעתי תתמקד במספר הקלוריות עם הערכים הנכונים חישוב החלבון זה יותר חשוב ברגע שמנסים לעלות במסת שריר כרגע תתמקד בירידה ואפשר לעשות 1.5 חלבון זה מספר סביר
     
  6. 408 נק' מוניטין
    0
    Mr. power

    Mr. power משתמש פעיל

    Mr. power
    הצטרף:
    ‏18/11/17
    הודעות:
    946
    לייקים:
    255
    מין:
    זכר
    לא קשה ולא כלום. הוא נמצא על א.ש גבוה ובנוסף כנראה גם מתאמן מתחיל ככה שהוא יוכל להתחזק יופי בגרעון קלורי.

    @עוגיפלצת - תן קצת פרטים בלי ״נניח״ מה הגובה והמשקל שלך כרגע?
    --- עידכון הודעה, ‏4/1/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏4/1/19 ---
    החלבון לא חשוב בזמן חיטוב? אתה רציני? איך בדיוק אתה מצפה שהגוף ישמר כמה שיותר שריר?
     
  7. 50 נק' מוניטין
    0
    liranstar

    liranstar משתמש פעיל

    liranstar
    הצטרף:
    ‏20/8/14
    הודעות:
    428
    לייקים:
    72
    מין:
    זכר
    --- עידכון הודעה, ‏4/1/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏4/1/19 ---


    החלבון לא חשוב בזמן חיטוב? אתה רציני? איך בדיוק אתה מצפה שהגוף ישמר כמה שיותר שריר?[/QUOTE]
    קודם כל כן אני רציני ומאוד הוא לא מחפש לפתח מסת שריר כך שכן אם יאכל 1.5 או 2 זה לא כזה חשוב ואין מספר מדוייק לכמות החלבון שאנשים צריכים והחישוב נעשה לפי המסה הרזה ויש לו 27 % שומן תעשה תחישוב לבד Mr power
     
  8. 70 נק' מוניטין
    0
    עוגיפלצת

    עוגיפלצת משתמש מתחיל

    עוגיפלצת
    הצטרף:
    ‏5/2/09
    הודעות:
    276
    לייקים:
    3
    @Mr. power שוקל כרגע סביבות המאה, אולי 98, לא פחות מזה. 1.85 גובה, התאמנתי רבות בעבר אך הפסקתי וכרגע אכן ברמת מתחיל מאפס.
     
  9. 408 נק' מוניטין
    0
    Mr. power

    Mr. power משתמש פעיל

    Mr. power
    הצטרף:
    ‏18/11/17
    הודעות:
    946
    לייקים:
    255
    מין:
    זכר
    קודם כל כן אני רציני ומאוד הוא לא מחפש לפתח מסת שריר כך שכן אם יאכל 1.5 או 2 זה לא כזה חשוב ואין מספר מדוייק לכמות החלבון שאנשים צריכים והחישוב נעשה לפי המסה הרזה ויש לו 27 % שומן תעשה תחישוב לבד Mr power[/QUOTE]

    אין מספר מדוייק מבחינך. מוזמן לחפש בפורום משום שדובר על זה רבות ויש מיליון וחצי מחקרים על כך. ומן הסתם שהוא לא צריך כמות גדולה של חלבון על אחוז שומן גבוה כזה. ומאיפה לך שיש לו מסה רזה נמוכה? הוא לא אמר עפ זה כלום. אתה סתם מגיע למסקנות מיותרות בחיי.
    --- עידכון הודעה, ‏4/1/19 ---
    מעולה. אז אתה בהחלט לא צריך כמות מטורפת של חלבון. מאמין ש 1.5 יספיקו לחלוטין.
     
  10. 70 נק' מוניטין
    0
    עוגיפלצת

    עוגיפלצת משתמש מתחיל

    עוגיפלצת
    הצטרף:
    ‏5/2/09
    הודעות:
    276
    לייקים:
    3
    @Mr. power 1.5 למשקל הכולל או למשקל הגוף הרזה?
     
  11. 408 נק' מוניטין
    0
    Mr. power

    Mr. power משתמש פעיל

    Mr. power
    הצטרף:
    ‏18/11/17
    הודעות:
    946
    לייקים:
    255
    מין:
    זכר
    אתה לא יכול לדעת בוודאות כמה מאסה רזה יש לך לכן עדיף לחשב לפי משקל כולל
     
  12. 97 נק' מוניטין
    0
    Deidara

    Deidara משתמש מתחיל

    Deidara
    הצטרף:
    ‏30/9/18
    הודעות:
    254
    לייקים:
    85
    מין:
    זכר
    בדרך כלל מסתכלים על המשקל הכולל, בטח ובטח שאתה מתכנן להיות על 1.5
     
  13. 50 נק' מוניטין
    0
    liranstar

    liranstar משתמש פעיל

    liranstar
    הצטרף:
    ‏20/8/14
    הודעות:
    428
    לייקים:
    72
    מין:
    זכר
    מה קרה פתאום 1.5? מספיקים לו ?
    אתה חופר סתם וחוזר לאותה מסקנה, יש מליונים של מחקרים שכל אחד אומר משהו אחר לכותב הפוסט אם יקשיב לך הוא יצטרך לאכול 200 גרם חלבון + ועל מה ?
    בסופו של דבר הוא יעשה תשיקולים שלו ואגב אני לא מזלזל באף אחד אבל כל עצה שלמדתי בחיי מבנאדם קודם הסתכלתי עליו ואיך הוא נראה ואז החלטתי אם להקשיב לו או לא, אז אם אתה חושב שאני מביא סתם אנפורמציה וזורק באוויר אתה טועה, כל המידע שלי למדתי אך ורק מאנשים שזכו בתחרויות ואלה שהגיעו לאנשהו ולא סתם נשארו מאחורי איזה מסך וקראו ספרים , הם אלה שיכולים לספק תשובות כי ניסו על עצמם כל דבר
     
  14. 70 נק' מוניטין
    0
    עוגיפלצת

    עוגיפלצת משתמש מתחיל

    עוגיפלצת
    הצטרף:
    ‏5/2/09
    הודעות:
    276
    לייקים:
    3
    תודה רבה!
     
  15. 408 נק' מוניטין
    0
    Mr. power

    Mr. power משתמש פעיל

    Mr. power
    הצטרף:
    ‏18/11/17
    הודעות:
    946
    לייקים:
    255
    מין:
    זכר
    בוא תקשיב. אתה יכול להיות הכי חזק בעולם או עם אסטטיקה הכי יפה בעולם ללזכות בכל התחרויות בעולם אבל זה בחיים לא יעיד על זה שאתה בכלל מבין משהו בספורט הזה. זה שהם זכו בתחרויות אומר שהם מבינים משהו? אתה מתנהג כמו ילד קטן בחיי. אמרתי שהוא לא צריך חלבון 1.5? או 2? או בכללי משהו על זה? אמרתי סך הכל שחלבון לא פחות חשוב בזמן חיטוב אם לא יותר חשוב ואתה טוען שלא ובזה הטעות שלך. אני גם לא מזלזל בשום תגובה אבל אתה פשוט טועה וקשה לך לקבל את זה. בוא תראה לי מחקר אחד שמראה שחלבון לא חשוב בזמן חיטוב. ולא, אל תביא לע כתבות מויקיפדיה/מ yhet. אתה כנראה לא יודע להבדיל בין מחקר טוב ואיכותי ולבין מחקר חרטא מה אני יגיד לך.
     
  16. 50 נק' מוניטין
    0
    liranstar

    liranstar משתמש פעיל

    liranstar
    הצטרף:
    ‏20/8/14
    הודעות:
    428
    לייקים:
    72
    מין:
    זכר
    יודע מה הכתבות הכי טובות תכלס עכשיו, עזוב מחקרים בצד, ברגע שלא תדע מה התשובה הוודאית למשהו אתה הולך למישהו שכן יודע כי הוא ניסה ולא בהכרח שכותב הספר או המחקר ניסה, משם למדתי , לא זלזלתי בך אבל לצערי אני כבר לא מאמין במחקרים וזה בסדר שלא נסכים אחד עם השני לא חובה העיקר ללמוד אחד מהשני וכן אמרתי חבל שיאכל הרבה חלבון לטובתו
    וכל המחקרים לא מוכיחים שום דבר , יודע ממי תלמד מרוני קולמן וכל הבלדרים החזקים שהיו שנים על גבי שנים בענף ואמיתי אני אגיד לך מאז שהתחלתי לעקוב ולעשות בדיוק מה שהם אומרים כן התקדמתי ומצד שני שהלכתי לפי הספר שזה המחקרים שאתה סומך עליהם נכשלתי והתוצאות מדברות ואין לי כלום נגדך באמת חילוקי דעות בסך הכל וזהו
     
  17. 408 נק' מוניטין
    0
    Mr. power

    Mr. power משתמש פעיל

    Mr. power
    הצטרף:
    ‏18/11/17
    הודעות:
    946
    לייקים:
    255
    מין:
    זכר
    ברור שהוא לא צריך כמות גדולה של חלבון במצב שלו. בגלל זה שאלתי אותו לגבי הנתונים שלו. אבל לאכול כמות קטנה של חלבון פשוט תסכן אותו משום שחלבון לא רק אחראי על שמירת/בניית שריר אלא לתהליכים אחרים בגוף ולכן ה 1.5 גרם חלבון האלה אינם מנוצלים נטו לשריר.
    אני לא אקשיב לבילדרים מהסיבה הפשוטה שהתזונה והאימונים שלהם שונים שנות אור מתזונה ואימונים של מתאמן טיבעי ככה שהדוגמא הזאת לא רלוונטית בכלל.
    אני לא יודע איזה מחקרים קראת אבל כל העסק הזה אינו תורה מסיני. כנראה נתקלת במחקרים לקויים או משהו..
     
  18. 50 נק' מוניטין
    0
    liranstar

    liranstar משתמש פעיל

    liranstar
    הצטרף:
    ‏20/8/14
    הודעות:
    428
    לייקים:
    72
    מין:
    זכר
    1.5 בהחלט זה מספיק למשקל שלו ( תכפיל ותראה)
    נעצור את זה כאן
    זה נהיה טחינת מים
    בוא תסכים איתי שלא הסכמנו על שום דבר ושבת שלום
     
  19. 70 נק' מוניטין
    0
    עוגיפלצת

    עוגיפלצת משתמש מתחיל

    עוגיפלצת
    הצטרף:
    ‏5/2/09
    הודעות:
    276
    לייקים:
    3
    אבל יש לי עוד שאלה
    אם אני עושה 1.5 כפול משקל גוף, אז יוצא שככל שאתקדם ואתחזק, משקל הגוף שלי יילך ויירד, ואילו מסת השריר תלך ותעלה. ואז על פי מה שהצעת אני אצטרך עם הזמן להוריד את כמות החלבון כי משקל הגוף שלי יירד, בעוד שמסת השריר שלי תעלה. זה נשמע לי לא הגיוני!
     
  20. 50 נק' מוניטין
    0
    liranstar

    liranstar משתמש פעיל

    liranstar
    הצטרף:
    ‏20/8/14
    הודעות:
    428
    לייקים:
    72
    מין:
    זכר
    בגלל זה בחיטוב משאירים את החלבון גבוה כל התהליך, ומשחקים עם הפחמימה והשומנים בקלוריות( לרוב עם הפחמימה) , ושתגיע ל12-10% שומן אתה מתחיל מסה ואז אתה מעלה תחלבון ל2+ פר פאונד
    --- עידכון הודעה, ‏4/1/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏4/1/19 ---
    אף אחד לא אמר שאתה חייב להתחיל 1.5 אתה יכול לשים גם 1.7 וגם 2 וגם 2.5 זה עניין של בחירה אישית , אבל לך יהיה קשה להכניס את כל הכמות הזאת של החלבונים ממזון, לכן תתחיל עם 1.5 ושתסיים את החיטוב תעלה
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...