נענה אין תחושת שובע

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י ליאמוש, ‏3/1/19.

טוען...
  1. 5 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש מתחיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    51
    לייקים:
    2
    מין:
    נקבה
    אחרי חיטוב ארוך של חמישה חודשים בו אכלתי 800-900 קלוריות ליום עכשיו שאני עוברת לניטרלי העלתי בהדרגה ל1200 קלוריות ליום ומשום מה איבדתי את תחושת השובע. שמתי לב שאני הרבה יותר רעבה עכשיו ואז הייתי אוכלת פחות ושובעת. האם זה התופעה שמייק דיבר עליה שהגוף משתגע בחזרה לניטרלי? לא שיניתי את השיגרה והפעילות.
     
  2. 8 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    436
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    קרה לי גם אחרי חיטוב של 400 חודש שבאמת לא הייתי סובל ורוב הזמן היית שבע מקצת קלוריות, ברגע שעליתי לניטרלי ואז לפלוס היתה תקופה קצרה שגם לא הרגשתי שבע למרות שאכלתי הרבה יותר מאשר בחיטוב אבל אחרי שבועיים שלושה זה התסדר וכרגע אני מרגיש שבע לגמרי
     
  3. 13 נק' מוניטין
    0
    golangm

    golangm משתמש מתחיל

    golangm
    הצטרף:
    ‏10/6/15
    הודעות:
    237
    לייקים:
    9
    מין:
    זכר
    אם אני לא טועה ראיתי בסטורי שמייק העלה באינסטגרם בדיוק על זה, אומרים שיש מצב שאחרי שמסיימים חיטוב ועושים תקופה של נייטרלי לפעמים יותר רעבים מאשר בחיטוב כי הגוף רגיל למשהו מסיים או משהו בסגנון ועל כל קילו שמורידים בזמן החיטוב את תהיי רעבה ב100 קלוריות משהו בסגנון, לא יודע כמה המספר מדוייק אבל כן כנראה שזה משהו שקורה, יכול להיות לא דייקתי בדיוק במה שרשום אבל בכל מקרה זה דבר כנראה מוכר.
    אני חושב שתוך כמה זמן התחושה הזאת תעלם
     
  4. 87 נק' מוניטין
    1
    Ayelet

    Ayelet דיאטנית קלינית ותזונאית ספורט מנהל

    Ayelet
    מנהל
    הצטרף:
    ‏8/5/18
    הודעות:
    1,809
    לייקים:
    71
    מין:
    נקבה
    זה בדרך כלל קורה כשמתאזנים אחרי חיטוב. רמות הרעב עולות כשמחקרים אכן מראים שעבור כל ירידה של 1 ק"ג רמות הרעב עולות בכ -100 קק"ל. זה מתאזן תוך כמה שבועות כשכרגע כדאי לך להעדיף מזונות פחות דחוסים, כלומר מזונות שמכילים יחסית כמות קטנה של קק"ל עבור הנפח שלהם - כמו בורגול לעומת אורז, שעועית ירוקה, טונה במים, מוצרי חלב דלי שומן וגם העדפה של חלבון בתפריט יכולה לתרום לשובע.
     
    elchonon אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...