הנושא בפורום 'לוג בתזונה ואימונים' פורסם ע"י בר פרץ, ‏2/1/19.

צריכה עזרה לעלות במסה נקיה.

תזונה

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    בר פרץ

    בר פרץ משתמש מתחיל

    בר פרץ
    הצטרף:
    ‏2/1/19
    הודעות:
    11
    לייקים:
    0
    בר פרץ הוסיף לוג חדש:

    צריכה עזרה לעלות במסה נקיה. - תזונה

    למעבר ללוג המלא - לחץ כאן
     
  2. 1 נק' מוניטין
    0
    פהד

    פהד משתמש מתחיל

    פהד
    הצטרף:
    ‏9/1/19
    הודעות:
    1
    לייקים:
    1
    ה א ב להגיע פחות או יותר ליעד היומי או השבועי של החלבון הפחמימות והשומנים לפי הנתונים שלך בנוסף להוצאה הכלורית
    2להכניס אותם ממקורות הרצויים פחמימות ההמלצה יותר למורכבות חלבון עם ספיגות שונות וכולל את כל חומצות האמינו ושומנים טובים
    פלוס תוכנית טובה ועליה מדי פעם בכוח ווהתאוששות יהיה תוצאה טובה
     
    בר פרץ אוהב/ת את זה.
  3. 212 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש פעיל

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    468
    לייקים:
    163
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    השמנה זה מעודף קלורי שלא מנוצל. אם הקלוריות שתאכלי תנצלי על ידי מאמץ של השריר. אז החלבון ספציפית ינוצל בשביל בנית שריר חדש.
    אז לשאלתך, לא מספיק לאכול רק את החומר שממנו עשוי השריר (חלבון) כדי לראות גדילה בשריר, צריך גם מאמץ של השריר. ולכן הייתי ממליץ לך אימונים.
    תמיד צריך לבקר את הקלוריות ולדאוג לכמות מספקת של קלוריות כדי לעלות במשקל. אבל זה לא מספיק, כמו שציינת, כמות מספקת של חלבון זה גם הכרחי.
    הרוב המוחלט נכשל בעליה של שריר בלי שומן. אני חושב שיש לי גישה די טובה לעלות בשריר ולא בשומן וכתבתי על זה כאן ספירת קלוריות זה לא מספיק לגדילה.
    לא כולם אהבו את הגישה שלי, אבל כמו שאמרתי רוב האנשים לא מצליחים להגיע למטרה הזאת.
    זה עבד לי, אבל זה תהליך איטי, שריר עולה לאט יותר משומן.
    עם סבלנות, אימונים, ותזונה נכונה זה אפשרי ביותר.
     
    בר פרץ אוהב/ת את זה.
  4. 0 נק' מוניטין
    0
    בר פרץ

    בר פרץ משתמש מתחיל

    בר פרץ
    הצטרף:
    ‏2/1/19
    הודעות:
    11
    לייקים:
    0
    תודה רבה לכם, אני מעריכה שעניתם לי.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...