לא מתקדם במשקלים

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י DANI55, ‏1/1/19.

טוען...
  1. 3 נק' מוניטין
    0
    DANI55

    DANI55 משתמש מתחיל

    DANI55
    הצטרף:
    ‏8/4/17
    הודעות:
    194
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    אני מתאמן כבר קרוב לשנה וחצי ובחודשים האחרונים התחלתי מסה אבל אני לא מצליח לעלות במשקלי עבודה. התחלתי בתוכנית AB אבל אחרי חודש שראיתי שאני לא מצליח להתקדם עשיתי דילואד וניסיתי שוב את התוכנית, שזה לא עבד עברתי ל-FBW וגם בתוכנית הזאת לא הצלחתי להתקדם.
    במהלך כל התקופה הזאת הייתי עולה בין 0.5-1 אחוז ממשקל הגוף והקפדתי על שינה של 8 שעות ופלוס קלורי.
    אני כבר לא יודע מה לעשות, אשמח אם מישהו יוכל לעזור.
    זאת התוכנית AB שהשתמשתי בה - השתמשתי בה במסה הראשונה שלי והיא עבדה מצויין.
    ABXABXX
    A:
    בנץ פרס 3X6
    קרוסים 3X8
    לחיצת חזה בשיפוע חיובי 3X6
    לחיצת כתפיים 3X8
    רברס פלייס(כתף אחורית) 3X10
    מקבילים באחיזה צרה 3X10
    סקול קראש(לחיצה צרפתית) 3X10
    בטן

    B:
    סקוואט סמית משין 3X6
    דדליפט 3X5/ כפיפת ברכיים 3X12
    לאנגים 3X8
    חתירה עם כבל 3X8
    צין אפ עם משקל 3X8
    פולי עליון 3X10
    כפיפת מרפקים עם מוט דאבליו 3X10

    וזאת התוכנית FBW שהשתמשתי בה:
    A1XA2XA1XX
    A1:
    לחיצת חזה עם דאמבלים 3X12
    כרוסים 3X10
    סקוואט בסמית משין 3X8
    לאנגים 3X12
    חתירה עם כבל 3X8
    צין אפ 3X10
    מקבילים 3X10
    כפיפת מרפקים 3X10
    בטן

    A2:
    לחיצת חזה בשיפוע חיובי 3X10
    לחיצת כתפיים 3X8
    סקוואט בסמית משין 3X10
    פולי עליון 3X12
    לאנגים 3X8
    רברס פלייס(כתף אחורית) 3X12
    פשיטת מרפקים 3X10
    כפיפת מרפקים 3X10
    בטן
     
  2. 1,190 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש קבוע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    1,683
    לייקים:
    865
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    זה נשמע ממה שאתה אומר, שהתוכנית היא כנראה לא הבעיה שלך.
    ואני מאמין לך שהשינה שלך טובה.
    למתחילים, הטכניקה לא עד כדי כך מעקבת (אני לא יודע אם אתה מתחיל), אז אולי תשתף אותי במשקל גוף שלך, ומשקלי עבודה שלך, שנראה עד כמה הטכניקה אולי אשמה (ואם מתחשק לך אתה יכול להוסיף סירטון).

    לגבי תזונה, אני משוכנע שאתה מאמין שאתה אוכל מספיק. ויש מצב גדול שאתה אוכל מספיק לפי מה שהמליצו לך.
    אבל כל גוף הוא שונה, אז ברגע שהגוף שלך לא מתקדם עם הכמות שאתה אוכל, אתה צריך לאכול יותר (קלוריה – ויקיפדיה).
    כמה חלבון אתה מכניס ביום? כמה קלוריות למשקל הגוף שלך?
     
  3. 3 נק' מוניטין
    0
    DANI55

    DANI55 משתמש מתחיל

    DANI55
    הצטרף:
    ‏8/4/17
    הודעות:
    194
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    המשקל שלי הוא 70 קילו. אני אוכל בימי אימון 2800 קלוריות ובימי מנוחה 2500 קלוריות
    מבחינת ערכים זה: 198 גרם חלבון, 300 גרם פחמימה ו79 גרם שומן בימי אימון(בימי מנוחה הערכים נשארים פחות או יותר אותו הדבר)
    חשבתי להוסיף עוד אוכל אבל אני כבר עולה בין 0.5-1 אחוז ממשקל הגוף ואם אני יעלה עוד את הקלוריות אני יעלה בשומן.
    אלו משקלי העבודה:

    לחיצת חזה עם דאמבלים - 60 קילו(30 כל יד)
    כרוסים -11.25 כל צד
    סקוואט בסמית משין - 62.5 קילו
    לאנגים - 20 קילו
    חתירה עם כבל - 50 קילו
    צין אפ - משקל גוף
    מקבילים משקל גוף
    כפיפת מרפקים - 8 קילו
    בטן

    A2:
    לחיצת חזה בשיפוע חיובי - 20 קילו
    לחיצת כתפיים - 15 קילו
    סקוואט בסמית משין - 62.5 קילו
    פולי עליון - 45 קילו
    לאנגים - 20 קילו
    רברס פלייס(כתף אחורית) - כל צד 5 קילו
    פשיטת מרפקים 8 קילו כל יד
    כפיפת מרפקים 8 קילו
    בטן
     
  4. 80 נק' מוניטין
    0
    liranstar

    liranstar משתמש פעיל

    liranstar
    הצטרף:
    ‏20/8/14
    הודעות:
    492
    לייקים:
    99
    מין:
    זכר
    קבל תיקון תאכל גם בימי מנוחה 2800 אתה במסה , להוריד את הקלוריות האלה בימי מנוחה זה לא דבר חכם הגוף בימי מנוחה מתאושש ובונה את סיבי השריר שנהרסו בימי האימון מחדש לכן הוא צורך יותר קלוריות, כמובן יש חילוקי דעות על זה אבל זה יכול לפתור את הבעיה שלך
    כמה עלית תוך שנה וחצי ?
    החלבון שאתה אוכל מלא ?
    המון חלבון לדעתי ביחס למשקל שלך
    אתה יכול להוריד ולעלות שתצבור יותר מסה,
    האם אתה מגיע לכשל בסטים שלך או שאתה עובד לפי מספרים קבועים ? שזו גם טעות בפני עצמה
    כמה זמן אתה בתוכנית הזאת ?
    ניסית תוכנית אחרת ?
    יש המון פרמטרים שיכולים לגרום לך להתקע במשקלי עבודה
     
  5. 16,473 נק' מוניטין
    0
    MasterSplitter

    MasterSplitter מנהל ראשי מנהל

    MasterSplitter
    מנהל
    הצטרף:
    ‏7/3/13
    הודעות:
    5,928
    לייקים:
    4,544
    מין:
    זכר
    הייתי ממליץ לתעדף עבודה חופשית (סקוואט דדליפט בנץ עם מוט) ולא סמית וכו׳.

    אל תתקבע על טווח חזרות ספציפי, תנסה להעלות חזרות וסטים ולא רק משקל על המוט. למשל אם אתה עובד עם 20 קילו כל צד / יד, תנסה לסחוט עוד חזרה-שתיים כל שבוע ואז שקשה ממש אז פשוט תוסיף סט שבוע אחרי ולאחר מכן תעלה משקל ותרד לכמות סטים והחזרות שהתחלת.

    תתקדם פעם בשבוע, לא יותר מהר.
     
    elchonon אוהב/ת את זה.
  6. 354 נק' מוניטין
    0
    Sonoss

    Sonoss משתמש פעיל

    Sonoss
    הצטרף:
    ‏6/10/10
    הודעות:
    946
    לייקים:
    152
    אז האם זה באמת נכון שעדיף לעלות בחזרה במקום במשקל כשהמשקל מתחיל להיות כבד? זאת אומרת שהעומס על השריר מעוד 2.5 קילו
    גדול יותר מלהוסיף חזרה?
     
  7. 3 נק' מוניטין
    0
    DANI55

    DANI55 משתמש מתחיל

    DANI55
    הצטרף:
    ‏8/4/17
    הודעות:
    194
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    הנטרלי שלי זה 2200 קלוריות אז בגלל זה אני 2500 קלוריות ביום מנוחה(כלומר פלוס של 300) ובימי אימון אני אוכל יותר כי חלק מהקלוריות מתקזזות עם האימון.
    אין לי מושג אם החלבון מלא או לא אבל לפי מה שאני יודע זה לא אמור להשפיע ממש, יותר מדי חלבון לא אמור להזיק לעלייה במסה.
    אני מגיע לכשל בסטים. אני בתוכנית של הFBW חודש וניסיתי להחליף תוכנית כפי שכתבתי.

    אין לי אפשרות לסקוואט ודדליפט חופשי במכון, לגבי הבנץ אני עושה את זה עם שתי משקולות יד כי זה יותר נוח לי מבחינת התנועה.
    ניסיתי לעלות במספר החזרות/סטים אבל עדיין אני לא ממש מצליח להתקדם בהם.

    מבחינת התוכנית AB וFBW הנפח שם בסדר או שהוא יותר מדי וזה מה שעלול למנוע התקדמות ?
     
  8. 12 נק' מוניטין
    0
    Nivgam123

    Nivgam123 משתמש מתחיל

    Nivgam123
    הצטרף:
    ‏12/11/18
    הודעות:
    124
    לייקים:
    9
    מין:
    זכר
    דבר ראשון אתה אוכל בימי באימון וימי מנוחה אותו דבר .
    תעשה תוכנית ss שלוש פעמים בשבוע שעושים אימוני כח נחים יותר ובמיוחד עם אתה מתחיל תיקח תוכנית של מתחילים וss זה תוכנית שאפשר להתקדם בה מסיום בכח.
    תחפש בגוגל על התוכנית יש מלא מידע

    דבר שני מה אתה אוכל? ממליץ על לאכול הרבה פחממות ותעלה ל3k קלוריות ביום ותראה משם.

    שאתה מתאמן כח מרבי אתה לא יכול לעשות את כל הסטים אותו מספר חזרות תתחיל עם 12 לחמם את המקום ו50 % משקל שאתה מתחנן להגיע וכל הזמן תוסיף קצת ותוריד במספר חזרות.
    שהסט האחרון שלך אמור להיות כבר 1-3 חזרות וכל אימון אתה מוסיף 2.5 קילו .
     
  9. 3 נק' מוניטין
    0
    DANI55

    DANI55 משתמש מתחיל

    DANI55
    הצטרף:
    ‏8/4/17
    הודעות:
    194
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    המטרה שלי זה לא כוח....
    אני כבר עולה בין 0.5-1 אחוז ממשקל הגוף אז ניראה לי אם אני יעלה ל3000 קלוריות תאני סתם יצבור שומן
     
    liranstar אוהב/ת את זה.
  10. 12 נק' מוניטין
    0
    Nivgam123

    Nivgam123 משתמש מתחיל

    Nivgam123
    הצטרף:
    ‏12/11/18
    הודעות:
    124
    לייקים:
    9
    מין:
    זכר
    בגלל זה יש חיטוב אתה רוצה לעלות מהר משקלים לא?
    זה הדרך הכי מהירה וגם בכח אתה עולה בשריר אל תדאג וגם לפעמים טוב הגיוון הזה ,מה אתה רוצה להיות מנופח ולהרים כמו ילדה בת 14?
    כח זה דבר חשוב.
     
  11. 80 נק' מוניטין
    0
    liranstar

    liranstar משתמש פעיל

    liranstar
    הצטרף:
    ‏20/8/14
    הודעות:
    492
    לייקים:
    99
    מין:
    זכר
    תדאג לאכול תמיד אותה כמות, חלבון מלא זה טונה ביצים חזה עוף דגים גבינות וכאלה תתחיל לאכול מלא גם כן , אם הניטרלי שלך 2200 תאכל במשך שבוע 2500 ואחרי שבוע תישקל בבוקר על בטן ריקה אם ירדת או נשארת אותו משקל אז תעלה עוד 200 וכן הלאה כך תמשיך, לגבי טווח חזרות אל תהיה מקובע תחשוב מחוץ לקופסה תעבוד קשה לא פחות מ8 חזרות כל סיט ותשלב גם סיטים של כוח תשבור את השיא שלך בסוף כל תרגיל תן לגוף שלך להסתגל למשקלים חדשים אפילו אם זה חזרה או שתיים העיקר להתקדם ולתת לגוף גירוי חדש במשקלים כבדים , ותחליף את התוכנית, לדעתי abc, או ab, בFbw אי אפשר להתמקד בשרירים יותר מדי, תעשה חלוקה ותתחיל להתקדם.
    --- עידכון הודעה, ‏3/1/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏3/1/19 ---
    מי אמר שהמנופחים מרימים כמו ילדה בת 14 אתה סתם מטעה אותו , מתי ראית מישהו מנופח מרים כמו ילדה?
    ה ss אפילו אני לא אוהב את התוכנית הזאת לא מבין למה כולם תקועים על התוכנית הזאת יש מלא תוכניות בעולם.
     
  12. 12 נק' מוניטין
    0
    Nivgam123

    Nivgam123 משתמש מתחיל

    Nivgam123
    הצטרף:
    ‏12/11/18
    הודעות:
    124
    לייקים:
    9
    מין:
    זכר
    דיברתי על זה שלתאמן כח זה חשוב וss זה תוכנית של מתחילים .

    זה הכל למה להיות אנטי בכל דבר?
    לחפש לחפש ולחפור מה לא בסדר ?
    אתה צריך להתאמן כח בשביל לא להתקע במשקלים ויש תוכניות לזה ,אחד מהם זה ss שמתאימה למתחילים זה הכל .

    ומה שהצעת לו ,לא קשור למה שהוא שאל לפחות תקרא מה הבן אדם רוצה לפני שאתה נופל על בן אדם כמו רוטבילר.
     
  13. 1,190 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש קבוע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    1,683
    לייקים:
    865
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    בלי להעליב בכלל.
    למה לקח לך שנה וחצי להבין שמשהו באימונים שלך לא תקין? אתה בקושי מרים משקל בשביל שנה וחצי אימונים.

    אני מאמין שהתזונה שלך סבבה. ואני גם לא חושב שהטכניקה תעקב אותך.

    או שחסר לך איזשהו הבנה כיצד אמורים לדחוף את עצמך למקסימום (ולא נראה לי שזה הבעיה).
    או שאולי זה בעיה רפואית כמו הורמונאלית.
    אני ממליץ בשיא הרצינות לבקר רופא משפחה, ואנדרוקרינולוג, ולספר לו את מה שסיפרת לנו, ושיעשה בדיקות.
     
  14. 3 נק' מוניטין
    0
    DANI55

    DANI55 משתמש מתחיל

    DANI55
    הצטרף:
    ‏8/4/17
    הודעות:
    194
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    אני יודע שצריך לעשות חיטוב, אבל הקטע שאני רוצה לעשות מסה נקייה עם התקדמות במשקלי עבודה ובלי לעלות בשומן יותר מדי.

    אם כך אז כן אני אוכל חלבון מלא .
    למה צריך גם לאכול ביום מנוחה את אותו כמות קלוריות כמו ביום אימון? - הגוף צורך פחות קלוריות מביום אימון בגלל האימון עצמו .
    בסוף כל סט לנסות להגיע לכשל או שלא?

    לא לקח לי להבין שנה וחצי שמשהו באימונים שלי לא תקין - בהתחלה לא ממש הייתי מבין בכל הקטע של עלייה בשריר ואחרי שהתחלתי להבין עשיתי מסה שבה דווקא התקדמתי מבחינת משקלים ומבחינת מראה ואז עברתי לחיטוב. ועכשיו לפני חודשיים חזרתי למסה וראיתי שאני לא מתקדם אז ניסיתי לשנות כל מיני דברים וראיתי שאני לא מצליח עדיין להתקדם פתחתי פה אשכול.

    כל אימון אני דוחף את עצמי למקסימום, אני ברוב התרגילים מגיע למצב של כשל או שאני יכול לבצע עוד חזרה אחת.
     
  15. 1,190 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש קבוע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    1,683
    לייקים:
    865
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    אולי תנסה תוכנית ABC.
    ממה שאתה כותב, אולי פשוט הגיע הזמן לשנות תוכנית.
     
  16. 80 נק' מוניטין
    0
    liranstar

    liranstar משתמש פעיל

    liranstar
    הצטרף:
    ‏20/8/14
    הודעות:
    492
    לייקים:
    99
    מין:
    זכר
    כתבתי לך בתגובה הקודמת תחזור על התגובות וזה עניין של שיקול דעת
    אני מרגיש התקדמות עם זה אם נתקעת כנראה שאתה צריך לשנות את זה גם כן
     
  17. 12 נק' מוניטין
    0
    Nivgam123

    Nivgam123 משתמש מתחיל

    Nivgam123
    הצטרף:
    ‏12/11/18
    הודעות:
    124
    לייקים:
    9
    מין:
    זכר
    Ss זה תוכנית אימון לא מסה מלוכלכת .
    מסה נקייה זה לעלות שומן לטובת שריר של 1-1 .
    אין שום סיבה שזה ימנע ממך לעשות תוכנית כח לכמה זמן בשביל לעלות משקלי עבודה.
    וגם עם תעלה אחוז שניים בשומן זה לא סוף העולם.
     
  18. 3 נק' מוניטין
    0
    DANI55

    DANI55 משתמש מתחיל

    DANI55
    הצטרף:
    ‏8/4/17
    הודעות:
    194
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    אין לי אפשרות לעשות להתאמן 6 פעמים בשבוע.
    אולי כדאי לחזור לAB עם תוכנית אחרת או שהתכנית AB שכתבתי למעלה היא טובה ?
     
  19. 1,190 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש קבוע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    1,683
    לייקים:
    865
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    היא נראת סבבה. אין לך מה להפסיד אם תנסה אותו.
     
  20. 14 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    810
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    איך אבל הגיוני שהוא מיצה את התוכנית AB עם המשקלים שלו כל כך נמוכים? נראה שיש לו עוד מלא להתקדם עד שהוא יצטרך ABC, מה לדעתך יכול להיות פה הבעיה?
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...