שאלות בקשר ליעוץ אישי

הנושא בפורום 'שאלות לפני רכישת ייעוץ אישי' פורסם ע"י nukbar, ‏28/12/18.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    nukbar

    nukbar משתמש מתחיל

    nukbar
    הצטרף:
    ‏28/12/18
    הודעות:
    7
    לייקים:
    0
    שלום
    בן 25, גובה 183 משקל 77 (כרגע לקראת סוף חיטוב שהתחלתי ב85 קילו)
    משקלי עבודה לחמישיות: דדליפט 135 קילו, סקוואט 90, בנץ' 77.5, פרס 50

    המטרות שלי הן איפשהו באמצע בין פיתוח גוף לליפטינג (חשוב לי המראה אבל אני גם אוהב את האתגר בלהרים כבד ולהתקדם במשקלי עבודה)
    אני מתאמן כשנתיים בחדר כושר, כשבשנה האחרונה אני כמעט לא מתקדם-לא במראה ולא במשקלי עבודה
    ניסיתי מגוון תוכניות. חלק מהפורטל, חלק תוכניות שהמליצו בפורום, וחלק תוכניות פופלריות מהאינטרנט, חלקן יותר של בילדינג וחלקן יותר ליטפינג, כאשר לכל תוכנית נתתי באיזור החצי שנה
    אני מקפיד על תזונה (פי 2 חלבון ממ"ג, ועושה ממוצעי שקילות שבועיים בשביל לראות שאני עולה באזור ה0.5-1 אחוז ממ"ג בשבוע)גם על שינה אני מקפיד, שואף ל8 שעות ובדרך כלל ישן טוב
    האם אתה חושב שתוכנית שאקבל ביעוץ אישי תוכל להוציא אותי מהתקיעה הארוכה הזאת? אני מרגיש שכבר ניסיתי הכל..
     
  2. 67,981 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    87,663
    לייקים:
    9,919
    מין:
    זכר
    העלייה שלך במסת השריר הייתה לא אידאלית. אתה אמור לעלות 1% ממשקל הגוף בחודש ולא בשבוע. אם אתה עולה במשקל גוף אתה חייב לראות שינוי ויזואלי אז אולי אתה לא עוקב באופן יעיל אחר ההתקדמות וחושב שאתה לא מתקדם (או מציב רף לא ריאלי של התקדמות פר טווח זמן נתון).

    לא התקדמת אפילו בקילו במשקלי העבודה באף תרגיל?
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    nukbar

    nukbar משתמש מתחיל

    nukbar
    הצטרף:
    ‏28/12/18
    הודעות:
    7
    לייקים:
    0
    סליחה, אכן התכוונתי ל0.5-1 אחוז בחודש
    והשינויים שאני רואה הם יותר בא"ש מאשר בשריר..
    שכחתי גם לכתוב שניסיתי לעשות מדי פעם ריסט/דילואד, גם כן לא עזר
    וגם לוקח קריאטין

    יש התקדמות פה ושם, אבל מאוד מאוד איטית
    למשל בבנץ' לפני שנה הייתי באיזור ה70-72.5 קילו ועכשיו 77.5, שזאת עלייה שהייתי צריך לעשות בחודש (אם לא אפילו פחות), לא שנה שלמה.
     
  4. 67,981 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    87,663
    לייקים:
    9,919
    מין:
    זכר
    ובכל השנה הזו העלת במסת השריר/משקל?
     
  5. 0 נק' מוניטין
    0
    nukbar

    nukbar משתמש מתחיל

    nukbar
    הצטרף:
    ‏28/12/18
    הודעות:
    7
    לייקים:
    0
    עליתי וירדתי במשקל בהתאם למסה/חיטוב (שכל אחד היה כמה חודשים אבל הרוב מסה)
    אם זה היה עלייה בשריר או בשומן? לפי משקלי העבודה ולפי מה שאני רואה במראה כנראה שזה היה בעיקר השומן
     
  6. 67,981 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    87,663
    לייקים:
    9,919
    מין:
    זכר
    אתה לא יכול לעלות רק שומן כשאתה מתאמן ואוכל במאזן חיובי. לדעתי יש פה מחסור בבקרה עצמית מבחינת התקדמות כי המספרים והנתונים שאתה מציג קצת פחות הגיוניים. או שאתה מחפש תוצאות לא ריאליות בטווח זמן נתון. בחיטוב לא ממש תתקדם אז אם מתוך שנה שלמה עשית נניח רק חצי שנה באמת עלייה במסת השריר אתה תעלה אולי 3-4 ק"ג מסת שריר ולכן זה לא מספיק כדי לראות תוצאה ויזואלית משמעותית
     
  7. 0 נק' מוניטין
    0
    nukbar

    nukbar משתמש מתחיל

    nukbar
    הצטרף:
    ‏28/12/18
    הודעות:
    7
    לייקים:
    0
    על בסיס מראה אכן לא תמיד קל לראות שינויים, אבל אם המ"ג עולה ומשקלי העבודה לא, אני מניח שזאת לא מסת השריר שעולה אלא השומן..


    הייתי רוצה לעלות 2.5 ק"ג במשקלי עבודה על בסיס שבועי/דו שבועי, נראה לי סביר לגמרי ואולי אפילו קצת איטי בהתחשב במשקלי העבודה שלי
    אני חושב שלא לעלות אפילו 10 קילו בבנץ' בשנה במשקלים נמוכים שכאלה זה לא ממש הגיוני..

    זה ברור, אבל גם במסה כמעט ולא ראיתי התקדמות
     
  8. 67,981 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    87,663
    לייקים:
    9,919
    מין:
    זכר
    אין קשר ישיר בין משקלי העבודה לעלייה במסה. אתה לא יכול לעלות במשקל ולעלות רק בשומן כל עוד אתה מתאמן
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...