תמונה הערכת אחוזי שומן

הנושא בפורום 'תמונות חברי האתר' פורסם ע"י Fanta_ray, ‏14/11/18.

טוען...
  1. 2 נק' מוניטין
    0
    Fanta_ray

    Fanta_ray משתמש מתחיל

    Fanta_ray
    הצטרף:
    ‏11/11/18
    הודעות:
    5
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    משתמש מתחיל

    שלום רב,
    משתמש חדש פה, אחלה פורום:)

    אני בן 31, 170 ס''מ, שוקל 69 ק''ג.

    מתאמן במכון כושר 4 פעמים בשבוע (2 פלג גוף עליון, 2 פלג גוף תחתון) ורץ למרחקים ארוכים (3 ריצות בשבוע).

    טבעוני, אוכל די מסודר, הרבה ירקות, כמובן שיש מה לשפר.

    אשמח אם תוכלו לעזור לי להעריך את אחוזי השומן וטיפים איך לייצר קו מותניים פחות עגול.

    חיטוב/מסה? מה כדאי לי לעשות בשביל גוף יותר אתלטי ולא נפוח מדי?

    התמונות צולמו בבוקר, בטן רפויה. IMG_20181114_100048.jpg IMG_20181114_095956.jpg IMG_20181114_095956.jpg IMG_20181114_095941.jpg IMG_20181114_100122.jpg IMG_20181114_100122.jpg

    תודה!
     
  2. 3 נק' מוניטין
    0
    Dekel5030

    Dekel5030 משתמש מתחיל

    Dekel5030
    הצטרף:
    ‏25/1/17
    הודעות:
    144
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    Vibe
    לא מומחה נראה לי 18~
     
  3. 10 נק' מוניטין
    0
    Aoxo

    Aoxo משתמש מתחיל

    Aoxo
    הצטרף:
    ‏12/3/18
    הודעות:
    98
    לייקים:
    10
    מין:
    זכר
    תקשיב זה די גנים השומן בצצדים , וגם אין דבר כזה הורדת שומן נקודתית. אם אתה רוצה להוריד משם כמה שיותר שומן אתה צריך לעשות חיטוב , במצב שלך זה נראה כאילו אתה עוד בחיטוב יכול אפילו עוד להעלות מסת שריר כמתאמן מתחיל .
    מהי תוכנית האימונים שלך?
     
  4. 2,128 נק' מוניטין
    0
    McGregor

    McGregor משתמש משקיע

    McGregor
    הצטרף:
    ‏21/1/15
    הודעות:
    2,304
    לייקים:
    1,197
    מין:
    זכר
    22-23%
     
  5. 2 נק' מוניטין
    0
    Fanta_ray

    Fanta_ray משתמש מתחיל

    Fanta_ray
    הצטרף:
    ‏11/11/18
    הודעות:
    5
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    תודה רבה,
    אז היית ממליץ להמשיך עם חיטוב? וזה אומר בעצם להמשיך עם גרעון קלורי ועם דגש על פעילות אירובית?
    מתי בעצם מומלץ לעבור למסה, באיזה אחוז שומן?
     
  6. 2,128 נק' מוניטין
    0
    McGregor

    McGregor משתמש משקיע

    McGregor
    הצטרף:
    ‏21/1/15
    הודעות:
    2,304
    לייקים:
    1,197
    מין:
    זכר
    לא רשמת כמה זמן אתה מתאמן, אבל נראה שאתה באחוז שומן גבוה ומסת שריר נמוכה

    לכן הייתי ממליץ בשלב זה לעבור למסה, לבדוק היטב את תוכנית האימונים שלך ואת תפריט התזונה, כי משהו בשניהם כנראה לקוי.

    אני רואה ביום יום אחוז גבוה של מתאמנים שמבזבזים את זמנם על טכניקה לקויה מאוד מאוד. ויכול להיות שזו הבעיה אצלך.

    תראה סרטונים ביוטיוב של תרגילים כמו דדליפט, סקוואט, לחיצת חזה, פרס.

    אם אתה מתאמן 4 בשבוע אז תעבור ל AB (תריץ חיפוש פה באתר לתוכנית טובה) תוריד משקלים ותתחיל מאפס עם טכניקה טובה.

    תבנה לך תפריט תזונה בפלוס קלורי של 300-400, שמורכב מ חלבון 2 כפול משקל גוף, שומן כפול 1 משקל גוף והשאר פחמימה

    אל תוותר על אירובי (ישנם יתרונות לאירובי גם במאסה)

    תקפיד על 7 שעות שינה רצופות.
     
  7. 54 נק' מוניטין
    0
    eh0231

    eh0231 משתמש מתחיל

    eh0231
    הצטרף:
    ‏10/2/16
    הודעות:
    187
    לייקים:
    42
    מין:
    זכר
    איך לעזאזל אתה יכול להמליץ למישהו באחוז שומן כמו שלו לעשות מסה? בשביל מה? שיהיה עוד יותר שמן בשביל עוד קצת שריר?
    תרד באחוזי שומן לפי דעתי ורק אז תתחיל מסה נורמלית. טעות אדירה לפי דעתי להתחיל מסה עכשיו, אתה רק תמשוך יותר את תקופת החיטוב ותסבול עוד.
     
  8. 2,128 נק' מוניטין
    0
    McGregor

    McGregor משתמש משקיע

    McGregor
    הצטרף:
    ‏21/1/15
    הודעות:
    2,304
    לייקים:
    1,197
    מין:
    זכר
    הוא מתאמן מתחיל עם מסת שריר נמוכה מאוד, אם הוא יהיה בגרעון קלורי הוא לא יוכל לפתח מסת שריר.
    מאידך, בגלל המצב ההתחלתי שלו, בשלב זה הוא יוכל בפלוס קלורי עם תזונה נכונה ואימונים נכונים לעלות מסת שריר ולהוריד אחוז שומן או לפחות להשאר באותו אחוז שומן,
     
  9. 54 נק' מוניטין
    0
    eh0231

    eh0231 משתמש מתחיל

    eh0231
    הצטרף:
    ‏10/2/16
    הודעות:
    187
    לייקים:
    42
    מין:
    זכר
    זה מאוד תלוי גנטיקה ולא בהכרח נכון. אני לא חושב ששווה לקחת את הסיכון הזה ולהשמין עוד. סתם ישים אותו במקום עוד יותר רע. עדיף להיות קצת שחיף ושיהיה בסיס למסה מאשר להיות שמן עם עוד קצת מסת שריר לפי דעתי.
     
  10. 2,128 נק' מוניטין
    0
    McGregor

    McGregor משתמש משקיע

    McGregor
    הצטרף:
    ‏21/1/15
    הודעות:
    2,304
    לייקים:
    1,197
    מין:
    זכר
    בדיוק, דעתך בלבד ודעתי בלבד.
    שהוא יבחר.
     
  11. 309 נק' מוניטין
    0
    Deidara

    Deidara משתמש פעיל

    Deidara
    הצטרף:
    ‏30/9/18
    הודעות:
    509
    לייקים:
    240
    מין:
    זכר
    מספיק גבוה לחיטוב.
     
  12. 2 נק' מוניטין
    0
    Fanta_ray

    Fanta_ray משתמש מתחיל

    Fanta_ray
    הצטרף:
    ‏11/11/18
    הודעות:
    5
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    שבועיים וחצי אחרי, כמעט 2.5 קילו פחות
    3 ריצות של 10 קמ בשבוע
    2 אימוני פלג גוף עליון
    2 אימוני פלג גוף תחתון
    הולך ברגל לכל מקום

    תזונה מסודרת, הרבה חלבון, מעט שומן, מעט מאד פחמימות

    צולם אחרי ארוחה
     

    קבצים מצורפים:

  13. 2 נק' מוניטין
    0
    ישראל זיו

    ישראל זיו משתמש מתחיל

    ישראל זיו
    הצטרף:
    ‏17/6/18
    הודעות:
    11
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    תקשיב טוב לדעתי האישית אל תעשה מסה . תאכל טוב אוכל מזין תוריד את כל הזבל בתזונה שלך . תתאמן בצורה טובה . תעבוד חזק על בטן להוריד את הצורה העגולה . וכעת אתה נראה ב22 אחוז שומן תוריד בהדרגה לכיוון ה15 אחוז בשלב ראשון ואז תעשה חישוב מחדש על ההמשך
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...