תמונה אחוז שומן+טיפים

הנושא בפורום 'תמונות חברי האתר' פורסם ע"י Fanta_ray, ‏11/11/18.

טוען...
  1. 2 נק' מוניטין
    0
    Fanta_ray

    Fanta_ray משתמש מתחיל

    Fanta_ray
    הצטרף:
    ‏11/11/18
    הודעות:
    5
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    שלום רב,
    משתמש חדש פה, אחלה פורום:)

    אני בן 31, 170 ס''מ, שוקל 70 ק''ג. בעברי, שקלתי הרבה יותר.

    מתאמן במכון כושר 4 פעמים בשבוע (2 פלג גוף עליון, 2 פלג גוף תחתון) ורץ למרחקים ארוכים (3 ריצות בשבוע).

    טבעוני, אוכל די מסודר, הרבה ירקות, כמובן שיש מה לשפר.

    אשמח אם תוכלו לעזור לי להעריך את אחוזי השומן וטיפים איך לייצר קו מותניים פחות עגול.
    חיטוב/מסה? מה כדאי לי לעשות כדי לייצר מבנה גוף יותר אתלטי ולא נפוח מדי?

    תודה!
     

    קבצים מצורפים:

    נערך לאחרונה ב: ‏11/11/18
    Marshmallow אוהב/ת את זה.
  2. 8 נק' מוניטין
    0
    Marshmallow

    Marshmallow משתמש מתחיל

    Marshmallow
    הצטרף:
    ‏10/10/16
    הודעות:
    29
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    אספר על עצמי ותגזור טיפים אם אתה חושב כמוני, שהרכב וצורת הגוף שלנו דומים ככהנ, מאוד מתחבר לתסכול שלך; אצלי בגוף הרגליים הבטן החזה והישבן הכי חזקים (ביחס למתאמנים אחרים), על חשבון שרירי הגב והידיים בעיקר, דבר שהבחנתי בו רק כשהתחלתי להתאמן ועזר לי להבין למה אני נמשך לריצות ארוכות, לדחיקות חזה ולסקוואטים, ומתקשה בתרגילים ובפיתוח הידיים הגב והכתפיים, דבר שמשווה לגוף שלי צורה של "גיטרה טריפוליטאית" (מתונה כשאני רזה, חמורה כשאני שמן, ירכיים גדולות וחגורת שומן "עיקשת" במותניים)

    אי לכך ובהתאם לזאת, אני מתמודד עם הקושי במיקוד יתר על השרירים החלשים באימונים, לא הכי כיף לי בעולם, כי תמיד הכי כיף לי ביום רגליים, אבל אני פשוט פחות צריך את ימי הרגליים מבחינה פרופורציונאלית. זה עוזר מאוד. גב (וכתפיים, וחזה) שגדל "מושך" איתו את העור והשומן ש"נופלים" לי על קו המותניים. כמובן שלאחוז השומן יש משמעות, אבל מבחינת המראה הכללי, לאימון עבורי חשיבות גדולה יותר ביצירת המראה ה"משולש".

    אני מתאמן בין שלוש לארבע פעמים בשבוע, ומקפיד לתת יום אחד רגליים בלבד, ואם קצר בימי אימון אני מרשה לעצמי לעתים לדחות דווקא אותו, בניגוד להלך הרוח בחדר הכושר שמהלל ימי רגליים, אני בחריגותי פשוט פחות צריך את זה. (אני גם עובד בעבודה שמאלצת אותי ללכת כ10 קמ ביום, עליות וירידות)

    אני מקפיד מאוד לא לצרוך תזונה ריקה, ולא להיות ב"מאסה של צעירים" מפאת סיום הבגרות הפיסית שלי, כלומר, פלוס מאוד קטן, וזה עושה את העבודה בצורה מרשימה.
    אני משתדל לחטב טוב, כי אני נוטה לצבור שומן מהר מאוד כשאני בעודף משקל מלחתכילה, כמוך אני שמן לשעבר.

    נוסף על כל אלה, ועם העובדה שהבטן שלי חזקה, אני שם דגש עליה בסוף כל אימון, כולל תרגילים לצידי הבטן ושאר חלקיה, זה פשוט עושה קסם במראה.

    לא בדבריי להתיימר להכיר אותך היטב, להדיח את ימי הרגליים לחלוטין מתכנית האימונים שלך, או לתת פתרון מהיר, אבל אני כן מאמין שאנחנו דומים ממה שהבנתי, ושאימון פלג הגוף העליון בעיקר עוזר בצורה הטובה ביותר לשבירת הצורה הזו, שאצלי היא לחלוטין גנטית (האופן שבו אני צובר שומן, השרירים שהגוף מחליט לחזק טבעית) על כל אלו יש לנו שליטה למזלנו, אבל הדרך לשם מאתגרת.

    ואתגר יכול להיות כיף, אם חושבים עליו ככזה.

    מקווה שעזרתי חרף העובדה שאינני מקצוען, אלא סתם מתאמן פשוט ;)
     
  3. 2 נק' מוניטין
    0
    Fanta_ray

    Fanta_ray משתמש מתחיל

    Fanta_ray
    הצטרף:
    ‏11/11/18
    הודעות:
    5
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    תודה רבה,
    מאד התחברתי למה שכתבת
    ואתה גם מתאר פחות או יותר את מה שאני עושה.
    אם תרצה, אשמח לעבור לפרטי:)
     
    Marshmallow אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...