כאבי גב תחתון

הנושא בפורום 'פציעות ספורט ובריאות הגוף' פורסם ע"י Sudukudai, ‏9/10/18.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    Sudukudai

    Sudukudai משתמש מתחיל

    Sudukudai
    הצטרף:
    ‏6/8/18
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    טוב אז כבר תקופה די ארוכה (בעאך שנתיים) שאני מתאמן בתוכנית כוח 5*5 של סטאר ביל
    אני עושה תרגילים מורכבים למעלה משלוש שנים
    והתכניקה שלי טובה משקלי העבודה שלי בסקוואט ודדליפט הם בערך 115 קילו לדדליפט ובערך 100 קילו לסקוואט לסט הכבד
    פתאום יום אחד חזרתי מאימון והחלו כאבי גב נוראים שבקושי יכולתי להתכופף הלכתי לרופא הוא אמר שזה כניראה מתחית שריר/רצועה מבלי לבדוק הרבה ואמא לנוח שבועיים עד חודש להוריד עומס אז נחתי שבועיים חזרתי להתאמן ללא דדליפט וסקוואט (התרגילים בהם הכאב בא לידי ביטוי) למשך חודש וחצי
    ובאמת חזרתי לעצמי חזרתי לתוכנית ובהדרגה הגעתי ל90 אחוז ממשקלי העבודה שלי ושוב אני מתחיל להרגיש את הכאב גב תחתון שהיה לי בצורה מתונה יותר חשוב לציין שכמה ימי מנוחה והכאב חולף מה דעתכם עלי לעשות להפסיק להתאמן? לשנות תוכנית אם כן מה דעתכם כדאי לי לעשות
     
  2. -1 נק' מוניטין
    0
    ענבל כושר

    ענבל כושר משתמש מתחיל

    ענבל כושר
    הצטרף:
    ‏20/9/18
    הודעות:
    124
    לייקים:
    10
    מין:
    נקבה
    פשוט תוריד משקלים.אני הייתי ממליצה להחליף את הדד ליפט לתרגיל אחר שמחזק את ההמטריינג.
    עובדה שמתי לא ביצעת את התרגיל תקופה הכאבים פחתו.
     
  3. 77 נק' מוניטין
    0
    glba

    glba משתמש מתחיל

    glba
    הצטרף:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    261
    לייקים:
    82
    קשה עד בלתי אפשרי להגיד מה אתה עושה לא טוב בלי לראות אותך מבצע את התרגילים. תצלם את הסטים הכבדים ותעלה לפה.

    אין סיבה להוריד לאלתר מהתכנית תנועות כמו סקוואט ודדליפט כי יש לך כאבי גב. צריך לראות איפה הבעיה ולתקן אותה.
     
  4. 0 נק' מוניטין
    0
    Sudukudai

    Sudukudai משתמש מתחיל

    Sudukudai
    הצטרף:
    ‏6/8/18
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    קודם כל ממש תודה אני חושב שאצתרך להפרד גם מסוואט לתקופה הקרובה זה ממש מבאס אותי.
    בכל אופן אני כרגע במסה ויוצא מתוכנית כח למישהו יש רעיון לתוכנית שיכולה להתאים? (מניח שab)
    אגב אני לומד ככה שיהיה לי קשה להתאמן מעל 3 פעמים בשבוע
     
  5. -1 נק' מוניטין
    0
    ענבל כושר

    ענבל כושר משתמש מתחיל

    ענבל כושר
    הצטרף:
    ‏20/9/18
    הודעות:
    124
    לייקים:
    10
    מין:
    נקבה
    שים לב שהוא כתב שמתי שהוא הפסיק לתקופה את הסקוואט ודד ליפט הכאבים פחתו! ושהוא חזר הכאבים חזרו.
     
  6. 77 נק' מוניטין
    0
    glba

    glba משתמש מתחיל

    glba
    הצטרף:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    261
    לייקים:
    82
    אז משהו בסקוואט ובדדליפט שהוא עושה לא נכון. וצריך לתקן את זה.
    כאבי גב הם לא סיבה להפסיק לעשות את התרגילים הכי יעילים שיש.

    כשהתחלתי להתאמן ברצינות עם תרגילי הבסיס, גם לי היו כאבי גב מהם. וזה היה כי לא ביצעתי אותם נכון. היום הכאבי גב מתחילים כשלא יוצא לי לעשות דדליפט כמה ימים.
    חוץ מזה, יש מישהו שלא כואב לו הגב? לכולנו יש כאבי גב כמה פעמים בשנה וכל בנאדם שני שילך לרופא גם יחזור ממנו עם אבחנה על פריצה\בלט וכו, למרות שזה לא משפיע לו על החיים. השאלה מה עדיף, גב דפוק, או גב דפוק וחזק...?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/10/18
  7. -1 נק' מוניטין
    0
    ענבל כושר

    ענבל כושר משתמש מתחיל

    ענבל כושר
    הצטרף:
    ‏20/9/18
    הודעות:
    124
    לייקים:
    10
    מין:
    נקבה
    עדיף גב בריא
     
  8. 77 נק' מוניטין
    0
    glba

    glba משתמש מתחיל

    glba
    הצטרף:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    261
    לייקים:
    82
    עדיף גב חזק.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...