כאבי גב תחתון

הנושא בפורום 'פציעות ספורט ובריאות הגוף' פורסם ע"י rednose, ‏22/9/18.

טוען...
  1. 85 נק' מוניטין
    0
    rednose

    rednose משתמש פעיל

    rednose
    הצטרף:
    ‏14/3/10
    הודעות:
    650
    לייקים:
    66
    מין:
    זכר
    אני די ותיק בפורום אבל לא נכנסתי לקטגוריה הזו ,
    בן 34 מתאמן 8 שנים שוקל 105 קילו ,
    מבצע סייקלים מדי שנה שלמיטב הבנתי מאחים את הרקמות ,
    פעם בכמה חודשים נתפס לי הגב תחתון ,
    אציין כי אני מתאמן בצורה מקצועית אני מאמן כושר במקצועי ועושה מגוון תרגילים שמחזקים את הגו תחתון ביניהם דד ליפט סקווט וסופרמן ומקפיד לחזק את הבטן אם זה עם תרגילים בעמידה בעיקר כפיפת מרפק לדוגמא כדי לחזק את שרירי היציבה וכמובן עובד על הבטן 3 פעמים בשבוע, אני לא מבין למה נתפס לי הגו תחתון בכל כמה חודשים למרות שאני מקפיד על מנוחןת מתאימות קשוב לגוף ובנוסף מתאמן נכון מבצע מתיחות בכל סוף אימון ,חוויתי דלקות בשרירים אבל עם גו תחתון שנתפס קצת קשה להתאמן ,
    אין הקרנות של חשמל לכיוון הרגליים קח שלדעתי אין חשש לבלט או פריצת דיסק .
    אשמח לשמוע חוות דעת מהמקצוענים כאן בפורום.
     
  2. -1 נק' מוניטין
    0
    ענבל כושר

    ענבל כושר משתמש מתחיל

    ענבל כושר
    הצטרף:
    ‏20/9/18
    הודעות:
    124
    לייקים:
    10
    מין:
    נקבה
    נראה שאתה עושה הכל נכון.נסה להחליף את הדד ליפט לעבודה על זוקפי הגב במיטה רומית.
    ולעניות דעתי מנוחה לגוף מדי פעם לא מזיקה! לפעמים כאב זה איתות לגוף שהוא שזקוק למנוחה.
     
  3. 98 נק' מוניטין
    0
    AlexKali

    AlexKali משתמש פעיל

    AlexKali
    הצטרף:
    ‏13/1/18
    הודעות:
    336
    לייקים:
    85
    מין:
    זכר
    מעבר ללבדוק ולסגור פינות מול רופא הייתי ממליץ להוריד את הסופרמן, לעבוד בטן סטטית כמו פאלוף פרס ופלנקים (להגדיל קושי ולשמור על טכניקה)

    לשלול פריצה אפשר אצל רופא אבל זה לא נשמע שזה זה, היה לי משהו פעם כשהייתי עושה סקואט מאוד נמוך עם קצת באט וינק, כנראה הייתי מותח את הגב תחתון קצת
    שים לב לזה ולטכניקה בכללי ברוב התרגילים
     
  4. 1,066 נק' מוניטין
    0
    Michael Pichenuk

    Michael Pichenuk מנהל פורום פציעות ספורט ובריאות הגוף מנהל

    Michael Pichenuk
    מנהל
    הצטרף:
    ‏20/3/17
    הודעות:
    603
    לייקים:
    159
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    DiaMond gym נתניה
    במקרים כמו שלך , מה שאני עושה בד"כ עם הספורטאים המקצועיים זה אבחון תנועתי , לזרוק לאדם שמתאמן כל חייו שנה טכניקה, תוריד משקל או כל מיני אמרות אחרות זה לא האופציה. לכן כמו בכל ספורטאי מקצועי הסוד הוא בהנת הדקויות שמשפיעות וגורמות לכאבים.
    אופציה נוספת זה לנהל רישום , יכול להיות שאתה מגיע לאימון במצבים של עומס ייתר, עייפות, חוסר ריכוז ועדיין לא מבצע ניתור של העומסים .
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...