אובד עצות - ברכיים

הנושא בפורום 'פציעות ספורט ובריאות הגוף' פורסם ע"י nivoni, ‏13/9/18.

טוען...
  1. 36 נק' מוניטין
    0
    nivoni

    nivoni משתמש מתחיל

    nivoni
    הצטרף:
    ‏11/4/14
    הודעות:
    241
    לייקים:
    17
    מין:
    זכר
    יש לי כאבי ברכיים שמפריעים לי ביום יום.
    אני מאמן כושר, בן 24, משקל 65, גובה 1.76

    -הייתי אצל פיזיותרפיה דרך קופת חולים, נתנו לי תרגילים לחיזוק, אמרו לי שיש לי פלטפוס קל והמליצו לי על מדרסים.
    -קניתי מדרסים ובחצי שנה האחרונה אני הולך עם מדרסים.
    -רציתי לשמוע חוות דעת נוספת אז הלכתי לפיזיותרפיסט ספורט מומחה ששילמתי לו 300 שקלים לאבחנה והמלצות, לא כ"כ התחברתי אליו..
    -הלכתי לעוד פיזיותרפיסט ספורט פרטי שגם לו שילמתי 300 ש"ח, הוא אמר שאולי הבעיה היא בבניית סרגל מאמצים..

    ?איזה מאמצים, אני מתאמן בFBW פשוט של 2-3 אימונים בשבוע ולא עובד עם משקלים גדולים בכלל?
    עומד המון על הרגליים (בהערכה גסה - כ-10 שעות ביום על הרגליים)

    -הלכתי לעוד פיזיותרפיסט פרטי שאמר לי לא לבצע סקוואטים, לבצע אותם רק בסמית משין אם כבר, אבל לאנג'ים ודדליפט אפשר לבצע חופשי.

    בשורה התחתונה,
    *הייתי אצל פיזיותרפיסט מקופת חולים וקניתי מדרסים
    *הייתי אצל 3 פיזיותרפיסטים פרטיים שמאוד מומלצים בתחום הספורט
    *כאשר אני מבצע סקוואטים ולאנג'ים ללא משקל - יש לי כאבי ברכיים בימים שאחרי (והטכניקה מצוינת - בזה אני בטוח)

    # מה הייתם עושים במקומי?
    כאשר אני עושה אימוני רגליים ועוד בלי משקל!!! רק במשקל גוף ובלי עומסים גדולים בכלל, יש לי כאבים
    כאשר אני לא מתאמן בכלל על רגליים יחסית הכל בסדר, מדיי פעם גם כן כאבים אבל הרבה פחות.

    אני מת לדעת מה לעשות בשביל לפתור את הבעיה, אני עוסק כל חיי בספורט ורק רוצה ברכיים בריאות לחיים

    תודה!!!

     
  2. תשובה נבחרת:
    נבחרה הודעה #3 ע"י hanan, ‏14/9/18
  3. 36 נק' מוניטין
    0
    nivoni

    nivoni משתמש מתחיל

    nivoni
    הצטרף:
    ‏11/4/14
    הודעות:
    241
    לייקים:
    17
    מין:
    זכר
    מקפיץ מאחר שאין תגובות...
     
  4. 11,601 נק' מוניטין
    0
    hanan

    hanan משתמש משקיע משתמש כבוד

    hanan
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏9/3/12
    הודעות:
    7,561
    לייקים:
    4,135
    מין:
    זכר
    תשובה נבחרת
    כאבי ברכיים זאת הגדרה כללית מדי.
    מהנסיון האישי שלי אני יכול להמליץ לך ללכת לדוקטור דוד מורגנשטרן כדי שיבדוק אותך.

    עם איזה נעליים אתה הולך במהלך היום? עמידה ממושכת עם נעלי ריצה יכולה להיות בעייתית. עדיף נעליים שטוחות יותר ללא הגבהה.
     
  5. 0 נק' מוניטין
    0
    יובל אפרת

    יובל אפרת משתמש מתחיל

    יובל אפרת
    הצטרף:
    ‏16/11/16
    הודעות:
    5
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    תשמע אני לא מומחה או משהו, אבל אני הקטנתי את הבעיות ברכיים שלי דרך אימון הגלוטס שלי. כלומר, כאשר הארבע ראשי מופעל הוא מושך כלפי מעלה את רצועת הברך והירך אחורי כלפי מעלה בכיוון הנגדי כלומר נוצר מצב של איזון, כמובן שגם הגלוטס מושך כלפי מעלה, אם אתה לא מאמן את שרירי הישבן תנסה להתחיל ולראות אם יש שיפור.
     
  6. 36 נק' מוניטין
    0
    nivoni

    nivoni משתמש מתחיל

    nivoni
    הצטרף:
    ‏11/4/14
    הודעות:
    241
    לייקים:
    17
    מין:
    זכר
    תודה על העצה..
    על איזה תרגילים היית ממליץ?
    יותר בכיוון סקוואט / דדליפט / לאנג'ים ?
    או
    מכונות מקרבים / מרחיקים / פשיטת ירך ?

    תודה
     
  7. -1 נק' מוניטין
    0
    ענבל כושר

    ענבל כושר משתמש מתחיל

    ענבל כושר
    הצטרף:
    ‏20/9/18
    הודעות:
    124
    לייקים:
    10
    מין:
    נקבה
    הי.מציעה 2 דברים.
    1)נסה לחזק את השריר ה 4 ראשי בישבה. אתה יושב על מיזרון רגל אחת נשארת כפופה וברגל השנייה אתה מבצע ישור וכפיפה
    מעיין לחיצת רגלים.אותו דבר עם רגל ישרה פשוט להרים ןלהוריד את הרגל עד קו הברך של הרגל השנייה.
    אתה יכול גם לשים על הרגלים משקולות חול.כיוון שזה לא בעמידה אז אין גרביטציה ויש פחות עומס על הבירכיים.
    --- עידכון הודעה, ‏3/10/18, תאריך ההודעות המקורית: ‏3/10/18 ---
    וזה גם די מחזק את שרירי הבטן.
    דבר נוסף שאתה יכול לעשות זה לרכוש פלסטרים צבעוניים שפשוט מניחים במקום הכואב וזה כנראה משחרר איזה חומר מרפא (תשאל את הפזיוטרפיסט
    שלך.אנשים סיפרו שזה ממש עזר להם.
     
  8. 924 נק' מוניטין
    0
    גיאצ'ו

    גיאצ'ו משתמש פעיל

    גיאצ'ו
    הצטרף:
    ‏2/11/15
    הודעות:
    618
    לייקים:
    396
    מין:
    זכר
    סקוואטים ללא משקל הם כמעט בהגדרה לא בטכניקה נכונה לחיזוק מלא של הברכיים (שצריך לכלול חיזוק גם של ההאמז מצד אחד, וגם של הקוואדס מצד שני). אפילו אם אתה יורד איתם מספיק אחורה (כדי להגדיל את הזוית בברך), הם בדרך כלל לא יהיו מספיק עמוקים כדי להפעיל את ההאמז. בנוסף, בגלל העומס הנמוך הם מביאים את המתאמן בד"כ לחזרות מרובות ודווקא לפגיעה בברכיים.

    כנ"ל בסמיט משין בעניין הטכניקה - אין לך מענה לאנתרופומורפיה המסויימת שלך, וקרוב לודאי שמשהו יידפק.

    לאנג'ים הם ממש לא אימון מתאים למי שסובל מרגישות או כאב בברכיים - הם מאמנים בעיקר את הקוואדז, וגם ביניהם, בעיקר את הסיבים האמצעיים. לא משהו שמוסיף איזון על הברך.

    הפתרון להבנתי עשוי להיות דווקא סקוואט, עם משקל, ומשקל מאתגר (ופרוגרסיבי - הולך ועולה). חזרות מעטות (3-5), סטים מעטים (3-5). הסיבה היא היכולת של התרגיל הזה, כשמבצעים אותו בטכניקה הנכונה, לבנות סביב הברך גיבוי הרמוני מכל הכיוונים.
     
    nivoni אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...