ייעוץ אוכל לנצח את הגנטיקה? + תמונות

הנושא בפורום 'מתחילים בתזונה ואימונים' פורסם ע"י Megiprial, ‏4/5/18.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    Megiprial

    Megiprial משתמש מתחיל

    Megiprial
    הצטרף:
    ‏4/5/18
    הודעות:
    1
    לייקים:
    0
    הי הייתי רוצה להתייעץ איתכם לגבי קצב ואופן התפתחות הגוף שלי בכלל והכתפיים בפרט. אודה מאוד לכל מי מביניכם שימצא כמה דקות לחלוק איתי קצת מהידע שלו.

    אני מתאמן כבר 8 חודשים, קורא ורוכש ידע מהסובבים כמה שיכול. כיום באמת רואה תוצאות די מספקות, אבל חסרה חתיכה אחת בפאזל שמפריעה כבר המון זמן -הכתפיים. לצערי לא התברכנו עם כתפיים במשפחה אבל כמו שאומרים אני לא רוצה להאשים את הגנטיקה ומאמין שאוכל "להוציא" עוד קצת מהכתפיים.

    הינה תמונה שלי במצב רפוי ורגיל -
    1.https://profile.fcdn.co.il/images2/0...add2d50c17.jpg
    2.https://profile.fcdn.co.il/images2/0...add4562d4b.jpg
    3.https://profile.fcdn.co.il/images2/0...add4f756be.jpg

    היה תמונות שלי מנסה להראות קצת -
    4.https://profile.fcdn.co.il/images2/0...add805d620.jpg
    5.https://profile.fcdn.co.il/images2/0...add8b3d22d.jpg
    6.https://profile.fcdn.co.il/images2/0...add9594ce5.jpg
    לא התאמנתי כמה ימים בגלל מבחן אז הפמפ טיפה ירד אבל בדרך כלל שמים לב יותר עם הורידים.

    אני יודע גם שיד אחורית תורמת ממש לנראות הכתפיים וכפי שניתן לראות בתמונה האחרונה נתתי לה את התחת ואני גם די גאה בה. עדיין אם נחזור לתמונות הראשונות זה לא מספיק, הכתפיים מגיבות ממש לאט לעומת אחרים חייב לעשות משהו חדש.

    מי אני ומה:
    בן 22, שוקל 72 קילו בערך על גובה 1.73 מטר.
    לפני שהתחלתי להתאמן שקלתי 65.
    תוכנית האימונים שלי היא AB ארבע פעמים בשבוע.

    אימון A -
    רגליים. סקווטים 3X10, מכרעים 3X10, כפיפת ברכיים 3X10, תאומים 3X18.
    חזה - דחיקת חזקה במוט - 3X10, חזה עליון משקולות - 3X10, פרפר משקולות\כבלים 3X10.
    יד קדמית - כיסא כומר משקולות 3X12, כפיפת מרפקים W מוט - 3X12, פטישים 3X12.

    אימון B -
    גב: מתח 3X10, חתירה 3X10, משקולת מעל הראש כזה 3X10, גב תחתון 3X12.
    כתפיים: לחיצת כתפיים במכונה, ככה - תמונה 3X10. כתף קדמית עם מוט ככה - תמונה 3X10, הרחקת כתפיים משקולות 3X10, כתף אחורית במכונה ככה -תמונה 3X10.
    יד אחורית: מקבילים 3X10, חבל 3X12.

    בכוונה פישטתי את אימון הכפתיים כדי שתראו לפרטים מה אני עושה. אז עכשיו במבט כולל אם נאסוף את הכל, מה אתם הייתם מזיזים ומחדדים אצלי?
    את לחיצת הכפתיים הייתי עושה עד לפני כמה חודשים עם משקולות, עד שהתחילו כאבי גב והחלטתי לעבור למכונה.

    אני אשמח לדעתכם, כל מילה תקדם אותי ותחסוך לי זמן רב. תודה מראש לעוזרים.
     
  2. 67,821 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    87,354
    לייקים:
    9,847
    מין:
    זכר
    תגוון יותר בטווח החזרות. בתרגילים המורכבים כמו סקוואט, לחיצת חזה הייתי מוריד ל-6 חזרות. בשאר הייתי נשאר בטווח של 8-12 ולא עושה רק 10 ברוב התרגילים.


    הכתפיים יסדרו כשתמשיך להעלות במסה. כרגע "הכל בפיגור" כי אתה מתאמן מתחיל
     
    Rollbacks אוהב/ת את זה.
  3. 2 נק' מוניטין
    0
    B ACTIVE

    B ACTIVE משתמש מתחיל

    B ACTIVE
    הצטרף:
    ‏15/7/17
    הודעות:
    11
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    אשמח אם תוכל להסביר קצת יותר למה זה מומלץ
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...