ייעוץ צין אפס עם משקל שאלה

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י יוסישיטרית, ‏27/3/18.

טוען...
  1. 330 נק' מוניטין
    0
    יוסישיטרית

    יוסישיטרית משתמש קבוע

    יוסישיטרית
    הצטרף:
    ‏29/7/17
    הודעות:
    1,975
    לייקים:
    267
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ארץ לעולם לא
    קשה לי נורא להתקדם במשקלים במתח(טקסס מתוד) אני חושב שזה בגלל העלייה המסיבית במשקל גוף(בין 500 גרם לקילו בשבוע). בעיקרון המטרות שלי בתוכנית היא להגיע למתח עם 20 קג(כרגע עם 5, משקל גוף 82,) אבל גם לעלות במשקל גוף. איך אני אוכל להשתפר בשני הדברים ביחד?
    --- עידכון הודעה, ‏27/3/18, תאריך ההודעות המקורית: ‏27/3/18 ---
    אה ואני עושה מתח פעמיים בשבוע, 4 סטים של בין5 ל8 חזרות(אני מתחיל מ5 ושאני מגיע ל8 אני מעלה משקל)
     
  2. 11,299 נק' מוניטין
    0
    Daniel Barack

    Daniel Barack משתמש על משתמש כבוד

    Daniel Barack
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/3/13
    הודעות:
    9,414
    לייקים:
    5,580
    מין:
    זכר
    למה לך:
    א. לעלות כל כך הרבה במשקל הגוף בשבוע?
    ב. לרצות לעלות במשקל העבודה מתח דווקא בכמות הזו?
     
  3. 330 נק' מוניטין
    0
    יוסישיטרית

    יוסישיטרית משתמש קבוע

    יוסישיטרית
    הצטרף:
    ‏29/7/17
    הודעות:
    1,975
    לייקים:
    267
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ארץ לעולם לא
    א.מה זה נחשב הרבה? רוב הפעמים זה חצי קילו, אבל יש שבועות(בחגים בעיקר) שאני מגיע גם לקילו.
    ב. המתח והמקבילים מאוד חשובים לי, כי אני מתכנן ללכת לגיבוש בצבא עוד שנה בערך
    --- עידכון הודעה, ‏27/3/18, תאריך ההודעות המקורית: ‏27/3/18 ---
    אותה בעיה גם במקבילים עם משקל
     
  4. 271 נק' מוניטין
    0
    Yukio Mishima

    Yukio Mishima משתמש פעיל

    Yukio Mishima
    הצטרף:
    ‏3/6/17
    הודעות:
    647
    לייקים:
    158
    מין:
    זכר
    לא תוכל. עלייה של חצי קילו משקל גוף בשבוע זה מוגזם. הנפח של המתח גם מוגזם. בניגוד לבנץ', פרס, חתירה, סקווט ודדליפט- כל גרם שאתה מעלה במשקל גוף מתווסף למשקל הכולל במתח בנוסף למה שאתה מוסיף בפלטות. כל הגורמים האלה מובילים לחוסר התקדמות במקרה הממוצע ולפציעה במרפק במקרה הרע. אין מה לעשות מתח יותר מפעם-פעם וחצי בשבוע, שלושה סטים, עדיף בפירמידה הפוכה וזה רק אחרי שאתה מסוגל לעשות שלושה סטים של 15-20 חזרות נקיות. זה השני סנט שלי אחרי הרבה שנים וניסיונות כושלים לבנות מתח עם משקל עד שיום אחד התחלתי להקשיב לאנשים שמבינים הרבה יותר טוב ממני ופתאום הכל הסתדר. שיהיה בהצלחה.
     
    יוסישיטרית אוהב/ת את זה.
  5. 330 נק' מוניטין
    0
    יוסישיטרית

    יוסישיטרית משתמש קבוע

    יוסישיטרית
    הצטרף:
    ‏29/7/17
    הודעות:
    1,975
    לייקים:
    267
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ארץ לעולם לא
    יופי
     
  6. 196 נק' מוניטין
    0
    m0stMuscular

    m0stMuscular משתמש קבוע

    m0stMuscular
    הצטרף:
    ‏16/2/13
    הודעות:
    1,266
    לייקים:
    158
    אם הוא רוצה להיות חזק במתח הוא צריך לעשות הרבה מתח ...
    וההתקדמות במתח איטית כמו בפרס אז העלייה במ.ג מאטה אותה עוד אין מה לעשות זה החיים
     
    Yeti אוהב/ת את זה.
  7. 271 נק' מוניטין
    0
    Yukio Mishima

    Yukio Mishima משתמש פעיל

    Yukio Mishima
    הצטרף:
    ‏3/6/17
    הודעות:
    647
    לייקים:
    158
    מין:
    זכר
    אני מוצא שההתקדמות במתח מהירה פי כמה מהפרס. בפרס אתה לא מרים 100% מהמשקל שלך פלוס פלטות. בפרס, כל קילו שאתה מוסיף לגוף שלך עובד איתך ולא נגדך כמו במתח. הרבה מתח בלי משקל זה דבר אחד. הרבה מתח עם משקל זה דבר שונה לגמרי. דווקא יש מה לעשות, אני פירטתי מה אני עשיתי כדי להגיע למתח עם 40 קילו (במשקל גוף 75). כל אחד ושיטתו שלו.
     
  8. 196 נק' מוניטין
    0
    m0stMuscular

    m0stMuscular משתמש קבוע

    m0stMuscular
    הצטרף:
    ‏16/2/13
    הודעות:
    1,266
    לייקים:
    158
    הגעת ל 115 במתח לחזרות כשאתה עושה אותו פעם בשבוע ?
     
  9. 271 נק' מוניטין
    0
    Yukio Mishima

    Yukio Mishima משתמש פעיל

    Yukio Mishima
    הצטרף:
    ‏3/6/17
    הודעות:
    647
    לייקים:
    158
    מין:
    זכר
    כן. 5xbw+40, 6xbw+30, 8xbw+20.
     
  10. 196 נק' מוניטין
    0
    m0stMuscular

    m0stMuscular משתמש קבוע

    m0stMuscular
    הצטרף:
    ‏16/2/13
    הודעות:
    1,266
    לייקים:
    158
    איך זה הגיוני
     
  11. 271 נק' מוניטין
    0
    Yukio Mishima

    Yukio Mishima משתמש פעיל

    Yukio Mishima
    הצטרף:
    ‏3/6/17
    הודעות:
    647
    לייקים:
    158
    מין:
    זכר
    לא מבין את השאלה שלך.
    התקדמות לינארית מ3x10 משקל גוף ב28.8.2016 עד 4.5חזרות עם 40 קילו ב26.11.2017 ואז 5 חזרות עם 40 קילו ב7.1.2018. אני יכול לפרט את כל ההתקדמות אם אתה רוצה.
     
  12. 196 נק' מוניטין
    0
    m0stMuscular

    m0stMuscular משתמש קבוע

    m0stMuscular
    הצטרף:
    ‏16/2/13
    הודעות:
    1,266
    לייקים:
    158
    איך עובדת ההתקדמות/ריסטים וכו אני גם רוצה להגיע עם 40 לחזרות , עכשיו עם 20 שמיניות
     
  13. 271 נק' מוניטין
    0
    Yukio Mishima

    Yukio Mishima משתמש פעיל

    Yukio Mishima
    הצטרף:
    ‏3/6/17
    הודעות:
    647
    לייקים:
    158
    מין:
    זכר
    כדאי לך לקרוא את מה שיש ל Martin Berkhan ו Greg O'gallagher לומר בעניין.

    אתה עושה מתח פעם אחת בשבוע, עדיף בתור תרגיל ראשון או שני. 3 סטים של חימום במתכונת 5xbw, 3x33.33%, 1x66.66.7% מסט העבודה. ואז שלושה סטים של עבודה במתכונת פירמידה הפוכה-- מוריד משקל ומעלה חזרות. 4-6x100%, 6-8x90%, 8-10x80%
    כל שבוע אתה מעלה ב1.25 לסט הראשון, במידה והצלחת 5-6 חזרות, אתה מעלה גם לסט השני ועושה 6-8 חזרות, במידה והצלחת אתה מוסיף גם לשלישי 1.25 ועושה 8-10.

    אתן לך דוגמא על מנת לפשט את הכל.

    בוא נגיד מישהו במשקל 70 קילו וסט העבודה הראשון הוא 20 קילו.

    חימום

    5xbw, 3xbw+(20/3)=6.667~7, 1xbw+(20/2/3)=13.33~13

    2 דקות מנוחה בין הסטים של החימום. 3 דקות מנוחה אחרי הסט השלישי של החימום. 3 דקות מנוחה בין סטים של העבודה.

    סט עבודה 1- 90=5xbw+20
    סט עבודה 2- 81=(מוריד 10% מהמשקל הכולל של הסט הראשון) 6-7xbw+11
    סט עבודה 3- 72=(מוריד 20% מהמשקל הכולל של הסט הראשון) 8-10xbw+2.

    אתה מתקדם כל שבוע או במשקל או בחזרות. אתה מתקדם בסטים השני והשלישי רק אחרי שהצלחת להשיג 5-6 חזרות בסט הראשון. הסט הראשון הוא הכי חשוב, אתה נותן את כל מה שיש לך. אחר כך כשאתה מוריד משקל, החזרות צריכות להיות קלות.

    אין ריסטים ואין דילואודים. יש לך שבוע שלם לנוח, זה מספיק להתאוששות. אני ממליץ לעשות 12 שבועות של התקדמות במשקלים ואז 6 שבועות של תחזוקה בלי התקדמות. קח בחשבון שבשביל באמת לעשות התקדמות גדולה במתח, תצטרך להתרכז בו לאורך זמן בלי להתקדם המון במספר בתרגילים אחרים. מה עוד שתצטרך לשמור פחות או יותר על אותו משקל אם אתה כבר באחוז שומן 12-15. ככל שאחוז השומן נמוך יותר, יהיה לך קל יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/3/18
  14. 196 נק' מוניטין
    0
    m0stMuscular

    m0stMuscular משתמש קבוע

    m0stMuscular
    הצטרף:
    ‏16/2/13
    הודעות:
    1,266
    לייקים:
    158
    ניתן לשלב את זה עם עוד פעמיים בשבוע 4X10 עם קצת משקל אחרי הדדליפט ?
     
  15. 271 נק' מוניטין
    0
    Yukio Mishima

    Yukio Mishima משתמש פעיל

    Yukio Mishima
    הצטרף:
    ‏3/6/17
    הודעות:
    647
    לייקים:
    158
    מין:
    זכר
    מיותר לגמרי, כל המוסיף גורע. אתה יכול לשלב עם דדליפט באותו אימון, אחרי הדדליפט. השיטה הכי טובה לדעתי היא לעשות יום מתח, יום דדליפט, יום חתירה.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...