ייעוץ איך ממשיכים מכאן?

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י Tesa, ‏22/3/18.

טוען...
  1. 77 נק' מוניטין
    0
    Tesa

    Tesa משתמש מתחיל

    Tesa
    הצטרף:
    ‏25/8/13
    הודעות:
    210
    לייקים:
    45
    מין:
    זכר
    ערב טוב אנשים,

    טוב אז לפני בערך חודשיים חזרתי להתאמן לאחר הפסקה ארוכה מאד.
    התוכנית שעבדתי איתה במהלך החודשיים האלה הייתה FBW שכוללת תרגיל מרכזי סקוואט\בנץ'\מתח\אוברהד פרס ל3 סטים של 5-7 חזרות ועוד תרגילי עזר משתנים בהתאם לתחושת המסוגלות בהיקף של 2 סטים לשריר ל8-15 חזרות.

    התוכנית החזירה אותי מאד יפה למסלול ואני לגמרי רואה תוצאות למרות שלצערי לא הצלחתי להקפיד על תזונה\שינה\ 3 אימונים כל שבוע. (סטודנט עמוס ומתבכיין)

    נכון לעכשיו הגעתי לסקוואט 90 ק"ג, בנץ' 75 ק"ג ו6 חזרות במתח ( מחזק בתרגילי עזר) אבל אני כבר מרגיש שאני לא מצליח להתקדם במשקלים (כשבעבר הגעתי ל50% יותר בסקוואט ועוד איזה 20% בבנץ').

    התחושה היא שהורדת תרגילי העזר תפגע במטרה העיקרית, שהיא היפרטרופיה, כי נהייתי קצת רופס (פחות נפח) והעלאת העצימות מרגישה לא אפשרית בטווח הקרוב (מתאמן בסוף היום, חוסר בשינה וכו')

    אם הגעתם עד פה אני חייב לכם התנצלות, אני לא מחפש פתרון קסם אלא פשוט שואל
    האם כדאי לפצל לתוכנית AB של 3 פעמים בשבוע, בסגנון SS וכך להגדיל את הנפח בכל אימון בעזרת תרגילי עזר\ יותר סטים\חזרות (העלאת עצימות בתרגילים מרכזיים בכל אימון שלישי למשל)
    או לעבור לAB קלאסית של רגלים חזה ונספחים וגב כתפיים עם נספחים. (aba bab וכך הלאה)


    לא יתאפשר לי להגיע יותר מ3 פעמים, גם זה נס.
    אני לא רוצה להגדיל משמעותית את כמות הקלוריות, מאד סביר שאשמין.

    # שאלה אחרונה ולא קשורה, נכון לגוון בתרגילי העזר מידי כמה אימונים כי המטרה היא פשוט להוסיף נפח או שגם בזה מומלץ ליצור התקדמות לינארית ומעקב ע"י תרגילים קבועים?
    # קריאטין, זה הזמן להתחיל?


    שוב סליחה אם חפרתי, הרגיש לי שמאד רלוונטיים הפרטים שנתתי,

    תודה ענקית מראש לכל מי שיעזור אפילו קצת ויביע את דעתו.
     
  2. 32 נק' מוניטין
    0
    The Asaf

    The Asaf משתמש מתחיל

    The Asaf
    הצטרף:
    ‏29/1/17
    הודעות:
    277
    לייקים:
    26
    מין:
    זכר
    אתה יכול לעבוד עם 5X5 עם תוספת של תרגילי עזר.
     
    Tesa אוהב/ת את זה.
  3. 11,299 נק' מוניטין
    0
    Daniel Barack

    Daniel Barack משתמש על משתמש כבוד

    Daniel Barack
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/3/13
    הודעות:
    9,414
    לייקים:
    5,580
    מין:
    זכר
    סך הכל חשוב בעיקרו הנפח השבועי וההתקדמות בו
    לאחר מכן חשובה החלוקה ותכנון האימון ספציפית - תרגילים, סדר תרגילים, חזרות, סטים
    אם אתה יכול להתאמן 3 פעמים בשבוע אתה יכול כן לבצע FBW או AB רוטציה כלשהי
     
  4. 77 נק' מוניטין
    0
    Tesa

    Tesa משתמש מתחיל

    Tesa
    הצטרף:
    ‏25/8/13
    הודעות:
    210
    לייקים:
    45
    מין:
    זכר
    הכוונה שאם אעשה את אותו הנפח בפחות אימונים פר שבוע (פעם\פעמיים במקום שלוש) אבל יותר סטים לכל שריר התוצאה כנראה תהיה זהה?
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...