חוות דעת תפריט ואימונים

הנושא בפורום 'פורום נשים' פורסם ע"י Bambi, ‏20/3/18.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    איקס

    איקס משתמש מתחיל

    איקס
    הצטרף:
    ‏23/3/18
    הודעות:
    98
    לייקים:
    12
    מין:
    זכר
    אכתוב שוב פעם
    את כותבת שאת לא יודעת אבל את יודעת שאני לא יודע זה לא הגיוני ונעזוב את זה שאת גם לא מכונה לתקן אותי
    לא מזלזל באנשי הקצוע אבל כדי להכין תפריט תזונה לא צריך תואר של 4 שנים לא צריך להבין למה צריך 2 גרם חלבון פר קילו מג ולא צריך להבין מה קורה עם החלבון בגוף (מה שלומדים בתואר)
     
  2. 11,938 נק' מוניטין
    0
    מרטין

    מרטין משתמש משקיע משתמש כבוד

    מרטין
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/9/13
    הודעות:
    2,912
    לייקים:
    3,638
    מין:
    נקבה
    שעדיף היה אם היית מוצאת איזון סביב ה1800-2000 קלוריות מאשר סביב 1300.
    זה בסהכ מספר אלא שמאחוריו יש השלכות פיסיות, הורמונליות ופסיכולוגיות.

    זה נטו broscience. נכון בעקרון אלא שמורכב הרבה הרבה יותר (וזה בלי להכנס לאספקטים פסיכולוגיים).
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    איקס

    איקס משתמש מתחיל

    איקס
    הצטרף:
    ‏23/3/18
    הודעות:
    98
    לייקים:
    12
    מין:
    זכר
    (מה שאני כותב זה לגבי גברים)
    אשמח לשמוע ממך מה כן נכון אני אומר משהו פשוט יש חוקים הם לא משתנים לא משנה מי מביא אותם ההבדל היחיד בין סתם מישהו מהפורום ודקטור לתזוןנה זה שהוא יודע למה
     
  4. 11,938 נק' מוניטין
    0
    מרטין

    מרטין משתמש משקיע משתמש כבוד

    מרטין
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/9/13
    הודעות:
    2,912
    לייקים:
    3,638
    מין:
    נקבה
    מה שאני אומרת נכון לגברים ולנשים. אם חיטוב או מסה היו כל כך פשוטים כולנו היינו חטובים.

    תפריט הוא יותר מאשר מאזן קלורי. אנשים מגיעים עם סט אפ פיסיולוגי, חוסרים או בעיות רפואיות וסט אפ פסיכולוגי.
    לחטב עם תזונאי זה אכן יקר אבל אתה חוסך זמן וטעויות ואתה מצמצם למינימום אובדן שריר. בדרך אתה גם לומד להבחין בין כל מחקרי הבולשיט שמתפרסמים מידי יום מהעובדות.
     
    Lior Baron ו-hanan אוהבים את זה.
  5. 19,370 נק' מוניטין
    0
    MikeRozner

    MikeRozner מנהל פורום Powerlifting/Weightlifting מנהל

    MikeRozner
    מנהל
    הצטרף:
    ‏2/10/13
    הודעות:
    3,552
    לייקים:
    3,591
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    Iron Core
    רוצה לקחת אחריות על נזק הורמונלי? על הפסקת מחזור? על פגיעה בפוריות? על פציעה כתוצאה מחוסר התאוששות מאימונים? אתה לא תזונאי, אם אין כסף לפרטי הולכים לתזונאי דרך קופת חולים.

    אנשים לא לומדים תואר של תזונאי קליני 4 שנים בטעות, כנראה שזה קצת יותר מאשר פי 2 חלבון ולעבור או לרדת מתחת לRMR.
     
    Lior Baron אוהב/ת את זה.
  6. 0 נק' מוניטין
    0
    איקס

    איקס משתמש מתחיל

    איקס
    הצטרף:
    ‏23/3/18
    הודעות:
    98
    לייקים:
    12
    מין:
    זכר
    כל עוד הבן אדם סך הכל רוצה להתחיל לפתח מסת שריר הוא יכול להמשיך לאכול אותו דבר ולעשות את מה שכתבתי עובדה הוא חי עד גיל XX בלי שום תפריט ובלי נזק הורמונלי
    לא מזלזל בתואר במקרה ויש בעיות שדורשות שינוי בתפריט זה לא יבוא בעקבות זה שבן אדם רוצה לפתח מסת שריר כל עוד הוא ממשיך לאכול מה שהוא תמיד אכל (לגוון סלט בשר וכו...)
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...