דוד אורין

הלוג של daviddd

  1. daviddd
    שם מלא:דוד אורין
    גיל:19
    גובה:1.65
    משקל:
    61
    מין: זכר
    מטרה:העלאה במסת השריר/ להתחזק
    למען קביעת אחוז שומן:
    כרגע סיימתי חיטוב :D אני 61 קילו פה הייתי כ64 וחצי 65 קילו
    אחר - הערכת אחוז שומן
    אישור מרופא משפחה שאתם בריאים וכשירים להתאמן: אני יעלה לכאן עם אפשר ביום ראשון זה בסדר? פשוט אני חייל ואני מסיים קורס ברביעי עם אי אפשר אז אני ישלח לאימייל פשוט זה קצת יותר מסובך אני יצטרך את המרפאה של הבסיס...
    מבחינת תפריט:
    יש לי בעיה בצבא שהוא מכניס אותי לדיכאון בקטע מטורף ובגלל זה אני עושה 5/9 כמאבטח מתקנים כאשר לאחר 3 ימים אני יוצא הביתה ליומיים ואז משלים יומיים (ביום השני אני יוצא) בשבוע שלאחר מכן... ואז יוצא לשבוע (שני שלי רביעי חמישי בצבא,שישי יוצא הביתה שבת בית ראשון חוזר לבסיס יוצא בשני לשבוע) ולכן בגלל שנוצר מצב שאני בקורס ואני עושה 2 חמשושים ואז רבעוש יצא שלא אכלתי בצבא נורמלי כבר שבועיים הורדתי בראשון קילו ועכשיו עוד כחצי קילו השבוע אני רוצה להגיע למאזן ניטרלי מגירעון של כ600 קלוריות אבל נכון בנוסף לכך ארוחת בוקר וערב של הבסיס אני לא יכול לאכול כי בארוחת בוקר יש אוכל לא טעים ולא בריא כמו מלוואח או כמו גחנון עם טעם של דיקט שוקו ביצה קשה שרק בשבילה אני לא ילך עד לחדר אוכל ובערב זה אותו דבר רק שיש גם פשתידות מוזרות כמו פשתידת ספגטי ולכן אני יכול להביא אוכל מהבית כמו טונה לחם חמאת בוטנים וכו... אני שותה אבקת חלבון דיימטיז אליט סקופ ביום ואני כרגע בהפסקה לקראת סיום חיטוב מקריאטין אבל גם אותו של דיימטיז 5 גרם ביום אני לא אוכל חצילים כי זה הדבר היחיד שתכלס מגעיל אותי באוכל... ואין לי בבסיס מכון כושר עד עכשיו עשיתי FBW וכרגע לקראת זה שאני רוצה מסה אני תכננתי להתחיל SS משולב עם AB אני מתאמן מכיתה י-יא שהייתי הרבה יותר שמן ושקלתי 78 רק שהייתי הרבה יותר נמוך התאמנתי עם הפסקות ההפסקה האחרונה שהיית לי היית כחצי שנה וחזרתי בתחילת חופש גדול הורדתי במשך כחודש כ7 קילו ובטירונות עוד 3 הגעתי למצב של 65 קילו התחלתי להתאמן הגעתי ל75 קילו תוך כ3 חודשים ומה1.1.15 אני בחיטוב עד עכשיו והורדתי 15 קילו ואני רוצה לחזור למסה עד כ80 קילו כשאני בבית אין לי בדיוק לוז מדוייק של מה שאני עושה כי אני עובד ערב ומתאמן בוקר תכלס יש לי זמן פנוי.... והרבה אבל אני יכול לסיים משמרת ב12 ויכול לסיים ב11 ואפילו ב2 בלילה אבל יום למחרת בבוקר אני ילך למכון להתאמן אני עושה 3 אימונים בשבוע יושן 8 שעות כל לילה שאני בבית אבל כשאני בצבא אנחנו עושה 4 שעות עבודה 8 שעות מנוחה תכלס זה יוצא פחות משהו כמו 6 וחצי 7 שעות בלילה של שינה לרוב כ7 אבל ב8 שעות מנוחה ביום אני יכול לעשות מתח שכיבות שמיכה וכאלה ולפעמים חברים מביאים משקולת מהבית אז אני עושה קצת אימונים איתם...
    זאת תוכנית האימונים שלי:
    בנץ פרס בשיפוע חיובי 51 קילו 3 סטים 10 חזרות
    בנץ פרס73 קילו 8 חזרות 3 סטים
    סקוואט 95 קילו 3 סטים 5 חזרות
    אימון גב עם מכשיר דומה לפולי עליון 68 קילו 3 סטים 8 חזרות

    חתירה צמודה 73 קילו 3 סטים 8 חזרות
    לחיצת כתפיים 62 קילו 3 סטים 10 חזרות
    מקבילים משקל גוף +15 LBS כל צד 10 חזרות 3 סטים
    יד קדמית פטישים+מוט W כל אחד מהם 2 סטים 8 חזרות מוט+25LBS כל צד