אייל מזוז

הלוג של eyalmazuz

  1. eyalmazuz
    *תשנו את התיוג למסה, לא יודע למה זה עשה לי את זה ריק*

    שלום הרבה זמן התלבטתי אם לקנות את הייעוץ או לא ולבסוף החלטתי שכן
    מקסימום לא יקרה כלום לא נורא :)
    קוראים לי אייל מזוז אני בן 17 ו8 חודשים כרגע אני שוקל 60.2 ואני מטר 75
    המטרה שלי היא בעיקר להתחזק ולעלות במסת שריר
    אני מתכנן להתחרות באוגוסט עוד חודש והמטרה שלי זה להגיע לשם כמה שיותר מוכן
    אני מתאמן כרגע ב5\3\1 ואני מעדיף להישאר עם התוכנית הזאת בזמן הייעוץ
    5\3\1 רגילה עם BBB ותרגיל עזר
    באימון בנץ' אני מוסיף קצת עבודה על היד אחורית 2-3 תרגילים עם 1-2 סטים של 10-15 חזרות
    ובאימון דדליפט איזה תרגיל ליד קדמית אם יש לי כוח ושאני זוכר (קרה לי פעם אחת שעשיתי יד קדמית וזה היה בDELOAD)
    אני מתאמן כבר כמעט 3 שנים (בדצבמר אני סוגר 3)
    עשיתי SS פעמיים, התאמנתי בAB ABC ועשיתי גם BIG MAN ON CAMPUS

    פציעות היו לי 2 "עיקריות" והם בכתף וברגל
    הכתף- שעשיתי חזה עליון בשיפוע עם דאבמלים איבדתי ריכוז והכתף הלכה לי אחורה, שמעתי מלא קלילים וכאב לי הרבה זמן
    הפסקתי לאמן את הגוף עליון למשך חודש בערך כדי לתת לכתף מנוחה ועשיתי רק רגליים עד שהרגשתי שזה עבר ואת חזרתי לאט לאט ועכשיו אין איתה בעיה בכלל, זה היה לפני שנה ככה
    הרגל- שירדתי בסקוואט לפני משהו כמו 8 חודשים הרגשתי שיצאו לי קליקים מאזור הHIP FLEXOR עשיתי את פרוטוקול הפציעה וחזרתי אחרי משהו כמו 4 חודשים לאימון רגילים ואני כבר לא מרגיש את המקום יותר ואפילו המשקל שלי בסקוואט עלה מאז
    הפציעות לא מפריעות לי יותר באימונים, כאילו הם לא קרו אין לתת להם חשיבות
    פשוט היה רשום שצריך לרשום על פציעות עבר

    המטרה שלי לחודש הזה (אם אני לא אחדש) היא להגיע לסביבות ה62-64 קילו לתחרות, כי אני יודע שיותר מזה זה לא ריאלי כלכך
    לגבי אוכל ותפריט, אני לא אוכל שום פרי וירק (חוץ מיוצאים מהכלל כמו אבוקדו [רק במקסיקני] ואבטיח)
    מוצרי חבל אין לי בעיה עם כלום
    בשר אני אוכל הכל כמעט
    דגים אוכל שיש
    יש לנו במשפחה ארוחות קבועות וזה בשישי צהריים וערב ושבת בוקר (אם אני מתעורר) וצהריים
    בשישי צהריים אנחנו אוכלים בעיקר קוסקוס, אני אישית אוכל אותו עם הרוטב שאמא מכינה וחתיכות עוף
    בשישי בערב אנחנו המנת פתיחה משתנה בהתאם אבל הדבר הקבוע שיש זה עוף בתנור ובטטה (שאני לא אוכל בטטה) אז יוצא שאני אוכל רק עוף, אבל לפעמים יש מנת פתיחה כמו דג טונה או בורקס נקניקיה
    שבת בבוקר זה חלה עם גבינה לבנה וביצה עליה (משהו פשוט)
    ושבת צהריים שזה נהיה טיפה יותר נורמלי האוכל זה ב99% מהמקרים זה שניצלים ואורז
    שאר השבוע אין לי תפריט מדוייק או משהו שאני אוכל קבוע
    לרוב אני מפספס ארוחות בוקר כי אני מתעורר כמעט ב-12 וגם אני אני מתעורר ב9 או 8 קשה לי להכניס אוכל על הבוקר וזה בעיה בשבילי
    אני צריך לחכות שעה שעתיים ואז אני יכול לאכול משהו
    אני שותה בבוקר לרוב קפה (1 קפה 2 סוכר)

    התפריט שלי לרוב הוא כזה:
    בוקר לא אוכל רק שותה קפה
    צהריים שניצלים\חזה עוף ואורז אם יש ואם אין אז מה שיש במקרר\מקפיא אם זה נקניקיות או המבורגרים או לא יודע מה
    ערב זה משתנה, קערת דגנים עם משהו כמו חצי ליטר חלב, תלוי בדגנים שיש בבית
    היום קניתי כריות אבל לרוב יש דלי פקאן
    או פיצה פיתה או מקושקשת עם 2 ביצים טונה קוטג וגבינה לבנה
    שיש חטיפים בבית אני אוכל (שהורים קונים) ולרוב שאמא קונה שקדים
    אני לוקח לי מידי יום איזה חופן ביד ואוכל
    ולפעמים גם שותה חלב פה ושם ישר מהבקבוק אז לא יודע כמה בערך אבל נגיד תוספת של 2 כוסות בערך ביום (כוס= 200 מ"ל)
    וכוס 2 של קולה (כוס =150 מ"ל)

    הסדר יום שלי זה שאני קם בסביבות 10-12 תלוי
    שותה קפה
    לא עושה כלום כל היום רק "מגרבץ" מול המחשב
    בין 12-4 אני אוכל את הארוחת צהריים
    לפעמים הולך ב5 וחצי לאימון לפעמים ב6 או אפילו 7-7:30
    חוזר הביתה אוכל ארוחת ערב
    מחשב שוב
    והולך לישון ב1 בלילה בערך אפילו לפני

    אם זה נחוץ אז התוספים שיש לי הם:
    קריאטין (עומד להיגמר)
    מולטי ויטמין (להשלמת ויטמנים בגלל שאני לא אוכל ירקות)
    אבקת חלבון ללא טעם K-PRO (השק של ה25 קילו
    וקפאין שאני לוקח רק בשבוע של הRM1 בסבב של ה5\3\1
    2 כדורים בתחילת אימון

    תמונות אני אשלח מחר כבר
    וזהו בעיקרון, אחלה חפירה הבאתי פה

    מקווה שהכל ילך טוב ובעזרת השם לתחרות אני אגיע 63-64 קילו