המסע למשקלים גבוהים

SS עם תוספת נפח

  1. Naveh
    שלום לכולם!
    בעקרון להתאמן התחלתי בערך במרץ השנה....התחלתי עם שטויות והכל עד שהגעתי באמת לתכנית שאני עושה היום. עד היום הלוג שלי היה רק בפורום אחר והחלטתי להעביר להמשיך אותו פה.

    התכנית:
    A
    Squat 3x5,8 - שלוש סטים של 5 חזרות, ואז עוד סט "קליל" של 8 חזרות.
    Bench Press/Overhead Press 3x5,8 - שלוש סטים של 5 חזרות, ואז עוד סט "קליל" של 8 חזרות. אימון אחד בנצ, אימון אחד פרס [כל אימון מחליפים].
    Bench Press/Press With Dumbels 2x12 - התרגיל הזה יהיה שונה מהתרגיל הראשי, לדוגמא, עשיתי בנצ פרס אימון הזה [מוט], אז בתרגיל הזה זה יהיה פרס, וכך ההפך.
    Pull Ups - שלוש סטים של מקסימום חזרות שאפשר.
    פולי עליון - שלוש סטים של 8 חזרות.
    כפיפת מרפקים 2x12

    B
    Squat 3x5,8 - שלושה סטים של 5 חזרות, ואז עוד סט כבד של 3 חזרות.
    Bench Press/Overhead press 3x5,8 - שלושה סטים של 5 חזרות, ואז עוד סט "קליל" של 8 חזרות.[שינוי מהאימון הקודם].
    Bench Press/Press with Dumbels 2x12 - התרגיל הזה יהיה שונה מהתרגיל הראשי, לדוגמא עשיתי בנצ פרס אימון הזה[מוט], אז בתרגיל הזה זה יהיה פרס וכך ההפך.
    Deadlift 3x5
    חתירה - 3x8
    כפיפת מרפקים 2x12

    C
    Squat 3x5
    Lunges 2x30
    Bench Press/Overhead press 3x5,8 - שלושה סטים של 5 חזרות, ואז עוד סט "קליל" של 8 חזרות.[שינוי מהאימון הקודם].
    Bench Press/Press with Dumbels 2x12 - התרגיל הזה יהיה שונה מהתרגיל הראשי, לדוגמא עשיתי בנצ פרס אימון הזה[מוט], אז בתרגיל הזה זה יהיה פרס וכך ההפך.
    Pull Ups - שלוש סטים של מקסימום חזרות שאפשר.
    כפיפת מרפקים 2x12