אסי גואטה

הלוג של Asi

  1. Asi
    שם מלא: אסי גואטה
    גיל: 25
    גובה: 188 ס"מ
    משקל:
    91 ק"ג
    מין: זכר
    מטרה: העלאה במסת השריר

    שלום לצוות הפורום , אני מתאמן בסביבות ה-5 שנים .
    בשנתיים-3 השנים הראשונות לא ידעתי כל כך להתאמן ולא התקדמתי לשום מקום - לאחר מכן התחלתי לאכול הרבה ללא תפריט מסודר וגדלתי מאוד אך כמו כן גם הבטן הייתה בהתאם .
    הגעתי בשנתיים האחרונות למסקנה שאני לוקח את עצמי בידיים ובונה תפריט מסודר .

    אז קודם כל עשיתי חיטוב ארוך מאוד של 8-9 חודשים , שם הגעתי ל-80 ק"ג עם 12% שומן אך בקושי עם מסת שריר .
    בסוף החיטוב הזה התחלתי סייקל טסט 500 מ"ג וסיימתי את המסה עם 95 ק"ג כמו שתוכלו לראות בתמונת פרופיל שלי בפורום .
    לאחר מכן אחרי הסייקל רצתי על נטרלי משהו כמו 4-5 חודשים , ועכשיו לפני חודש התחלתי עוד הפעם סייקל נוסף שהוא :

    טסט פרופ + NPP

    המינונים הם :
    Testosterone Propionate - 150mg EOD
    Nandrolone Phenyl - 100mg EOD
    כמובן שיש פרגניל 500ui מהשבוע השני הוא כבר נכנס אחת לשבוע .
    הסייקל הוא : 9 שבועות , נשארו לי 4 שבועות לנצל מהסייקל .

    עכשיו אני עליתי משהו כמו 2-3 ק"ג אך עכשיו בגלל שאני מפחד לאבד את הבטן השטוחה אז אני גם לא אוכל מספיק לסייקל .
    כמו כן גם התוכנית אימונים שלי מייאשת אותי וכבר נימאס לי ממנה רוצה משהו חדש שיתאים לסייקל לקבל תוצאות יותר טובות .
    התפריט שאני עובד איתו כרגע שבניתי לעצמי הוא :
    תפריט למסה - שנת 2015.JPG

    צריך להוסיף פה לתפריט הזה עוד 40 גר' חלבון כי אני שותה בסה"כ 6 סקופים ביום של חלבון .
    אתם יכולים להתייחס לתפריט הזה כמהבוקר עד הערב , אני קם כל יום לעבודה ב-06:00 בבוקר ואז מתחיל עם התפריט הזה
    כל ארוחה הפרש של 3 שעות גג 4 אבל משתדל לא לעבור את ה-3 .


    תמונות מלפני כמה דק' , ללא פאמפ ולא לוחץ רפוי לחלוטין :
    IMG_3159 (Medium).JPG IMG_3160 (Medium).JPG IMG_3161 (Medium).JPG IMG_3162 (Medium).JPG IMG_3163 (Medium).JPG IMG_3164 (Medium).JPG

    אשמח אם תעזרו לי , וכמו כן אם החסרתי פרטים אתם מוזמנים לבקש ואני אפרסם .


    תודה רבה ושבת שלום !