Only time will tell if you can break the spell back in your own world

חזרתי מהמתים

  1. עדכון לוג: 03/08/19

    Nemesis
    W??D3
    Squat:
    140x3, 113x8

    עומק גבולי ב140, לא היה קשה אבל אני קצת מאוכזב מהעומק זה ממש בגבול של סנטימטר בין לשבור ללא לשבור והעומק לא אחיד בסט הכבד.
    בקטנה, אחרי החיטוב מחכה לי המון נפח של בוקס סקוואט שאם אני ארצה או לא אני תמיד אשבור בבק אוף נתתי הכול atg.
    Pause Bench:
    78x3x5

    קל ונראה טוב.
    Pendlay Row:
    95x3, 74x8

    אין בחתירה משהו מיוחד, מקווה לשרוד עד איזה 110 בסוף החיטוב.

    האמת אתמול לא אכלתי סדיר אז ציפיתי שיילך יותר נורא והופתעתי שדווקא לא היה כבד היום.
    באימון הבא...
  2. עדכון לוג: 31/07/19

    Nemesis
    W??D2
    Squat 113x2x5
    התאוששות, לא מעניין.
    Press 57x5
    Deadlift 188x5

    בחמישיה של ה170 לפני ה188 עלה קל אבל קצת מרחתי את החזרות האחרונות.
    4 חזרות הלכו חלק ב188 ושוב נמרחתי למטה הרבה זמן הפעם פאקינג 8 שניות עד החזרה החמישית שלמזלי עלתה אבל עוד 2.5-5 קילו הייתי יכול ליצור לעצמי כשל מיותר על העצירה הזאת.
    קשוח בפרופיט שכשאני עושה דד למעלה כל המכון דופקים מבטים גם ככה יש להם פרצופים של דבילדרים עם תעודות שוב נפלתי בפח ולא עשיתי דד בקומה למטה בשקט שלי והלך לי הרייג' אבל העיקר שעלה.
  3. עדכון לוג: 29/07/19

    Nemesis
    חזרתי מהמתים #2!
    וינגייט נגמר אבל היה לי מילואים על היום של המבחן של הקורס עזרה ראשונה אז התעודה שלי שבויה של וינגייט עד שהשיט הזה יושלם במהלך אוגוסט. גם ככה אני לא ממהר לאמן וזה אז בקטנה, כל עכבה לטובה.
    anyway: שהקורס נגמר במאי חזרתי להתאמן סדיר הייתי על מ"ג חרבאנה להתחיל להתכונן איתו לתחרות הבאה שלי (96 וקצת) שאני לא מוכן להתחרות בעד 110 אז ממאי ועד היום אני בחיטוב בגדול.

    נתונים נוכחיים:
    מ"ג: 89
    המשקלים בחיטוב כרגע:
    Squat 138.5x5
    BP 100x2/95x5
    Deadlift 183.5x5
    Press 60x5...
  4. עדכון לוג: 26/02/19

    Nemesis
    לא פרשתי בגדול התאמנתי לא סדיר מאז העדכון האחרון ממגוון סיבות אישיות.
    מה מצבי?
    נתתי שוב 200 DL לפני חודש, הטכניקה בתרגילי בסיס השתפרה משמעותית אני באמצע קורס מאמנים ואחרי 6 שנים חזרתי לצד האפל (סומו דדליפט) ואני כרגע בחודש הסתגלות לטכניקה מבצע נפח במשקל סביר (שלשום היה 120x5x5 קליל ביותר).

    הלחץ בקורס ירד אחרי שסיימתי עם אנטומיה, קניסיולוגיה ופיזיולוגיה.
  5. עדכון לוג: 19/06/18

    Nemesis
    Squat 122.5x3x5 בשני סטים האחרונים חגרתי כי הרגיש סביר בראשון, אחר כך בצילום ראיתי ששוב הייתי קצת באקסטנשן אז הירידה היתה אנכית מידי.
    BP 82.5x3x5
    DL 165x5 חגרתי ב165 והוא הרגיש סביר גם כי אולי חגרתי חזק מידי אני על חור אחד יותר מהסגירה הרגילה שלי בלי קשר למ"ג פשוט ניסיתי שילחץ יותר. גם עצרתי שנה בין כל חזרה במקום לתת הכול מהר ולסיים אז הקשתי על עצמי.

    אימון סביר מינוס כנראה באתי לא מרוכז, קורה
  6. עדכון לוג: 12/06/18

    Nemesis
    SS שבוע שקרכלשהו אימונים 1 ו2:
    Squat 115x3x5
    Press 47.5x3x5
    Pendlay 75x3x5
    פולי רחב 3x12
    יד אחורית 3x12

    Squat 120x3x5 סביר לא באתי מרוכז ונחתי קצת כי מיהרתי
    Bench 80x3x5
    DL 160x5
    בייספס 3x10
    בטן 3x15

    חותך התקדמות בדדליפט ל5 קילו באימון.
    חותך סקוואט ל2.5 החל מיום ראשוון הבא ומוסיף התאוששות באמצע כי אני מתחיל להתקרב לנפח שיא שלי, עוד לא חוגר אפילו ואני רוצה לנסות לסחוט התקדמות בלי להתחזר בקפיצות גדולות מידי ולהיכשל סתם.
  7. עדכון לוג: 08/06/18

    Nemesis
    2 האימונים האחרונים של השבוע:
    Squat 105x3x5
    Press 45x3x5 טכניקה
    Pendlay Row 70x3x5
    פולי רחב 3x12
    יד אחורית 3x12

    Squat 110x3x5 קל דקה מנוחה
    Bench 77.5x3x5
    Deadlift 150x5
    Curls 3x10
    בטן 3x15
  8. עדכון לוג: 05/06/18

    Nemesis
    שבוע שעבר שוב נאלצתי לעשות הפסקה קטנה.
    Squat 100x3x5
    BP 75x3x5
    Deadlift 140x5
    Biceps 3x10
    בטן 3x15

    הוספתי תרגילי עזר אני מרגיש שאני חייב קצת עזר לפלג גוף עליון ובטן שעבד מצוין בהכנה לדצמבר.
    חותך התקדמות בבנץ' ל2.5 כל אימון. נראה עד איזה משקל אני אגרור את הסקוואט בלי חגורה עד 120 זה אמור להיות קליל.
  9. עדכון לוג: 28/05/18

    Nemesis
    בחזרה מהפסקה של שבועיים מאילוצים כאלה ואחרים.
    SS W6D1
    Squat 95x3x5
    Press 50x3x5
    Pendlay Row 70x3x5
  10. עדכון לוג: 12/05/18

    Nemesis
    SS W5D3
    Squat 90x3x5
    BP 70x3x5
    Deadlift 130x5
    קל ומהיר