לוג של חייל פצוע

קרע מלא ברצועה הצולבת הקדמית

  1. Fax
    אהלן,
    בעבר פתחתי לוג 4 חודשים לפני גיוס, עליתי 10 ק"ג. בחודש האחרון כאבה לי הכתף אז הורדתי הילוך. (עכשיו כשאני חושב על זה, הכתף הזאת עכשיו עושה קליקים וכאב ממש ממש קל במתח ובשכיבות שמיכה.)
    הלוג - לוג FBW - מסה מספר חודשים לפני גיוס
    השינוי - תמונה - 3 חודשים [86 ק"ג]

    התגייסתי לקרבי, נפצעתי אחרי שנתיים. קרע מלא ברצועה הצולבת הקדמית. עוד מעט ניתוח והחלמה כחצי שנה.
    בינתיים מתאמן בבית כי אין טעם להירשם למכון ואז לעזוב בגלל הניתוח. אולי באמצע השיקום.
    אין לי תפריט מסויים וגם באימונים לפי הגיוס, פשוט אוכל ומשתדל לא להרבות בשוקולדים ובחטיפים.
    לקחתי את התוכנית שלוטם פרסם באחד הנושאים.

    נתונים:
    גובה: 190
    משקל: 84
    גיל: 21

    45 דק' לפני האימון קפה שחור

    אימון ראשון - נפח. כל אימון כזה להציב יעדים חדשים.

    מתח - 15/15/5/5 נגמרתי בסטים הראשונים. דקה וחצי מנוחה בין סט לסט. (40)
    2 דקות מנוחה
    שכיבות שמיכה - 25/25/20/15/15 דקה וחצי מנוחה בין סט לסט. (100)
    2 דקות מנוחה
    סקוואט - 30/30/70/30/20 דקה וחצי מנוחה בין סט לסט. (150)
    כמה תרגילי פיזיותרפיה על המיטה.

    רציתי לעשות גם מקבילים על כיסא אבל אמרתי אימון ראשון לא נעמיס, אימון נפח הבא נכניס.
    שתיתי 1.5 ליטר מים במהלך האימון.
    יש לי תיק בית ספר שאפשר להכניס בו 12 ק"ג. יעזור אם למישהו יש עצה.

    משהו שלמדתי מהאימון - איך שסיימתי עם המתח אמרתי אין מצב שאני ממשיך, זה לא היום שלי, הרגשתי חלשלוש ורעדתי, יש עוד מלא שכיבות שמיכה וסקוואטים לעשות... אני פורש, אבל כשיש לך התחייבות לתוכנית אתה פשוט ממשיך עם כל הכאב. באמצע השמיכה אמרתי זהו, ושוב המשכתי. פתאום לקראת סוף האימון כבר אמרתי אני יכול הכל. כשכואב זה טוב. וסיימתי בהרגשה טובה. כנראה האנדרופינים החמודים יצאו החוצה. אין לך כוח לאימון - אבל אתה מחוייב - אתה מתחיל - ואם תסיים באמצע תתאכזב, אז תמשיך.

עדכונים אחרונים

  1. עדכון לוג: 24/09/15