עזרה בעלייה במשקל דרך מסה

בת 14, תת משקל חייבת לעלות במשקל אבל לא משומן

  1. אני;)
    היי, אני בת 14 1.60 שוקלת בסביבות ה39 פלוס מינוס, תמיד הייתי רזה מאוד ולא משמינה אבל לא הייתי בתת, בסוף שנה שעברה החלטתי שאני מתחילה לאכול בריא בחופש הגדול ועם 0 ידע התחלתי לאכול "בריא", לא נגעתי באוכל קנוי, סוכר שומן ומלח ושלב כלשהוא חוץ מפירות וירקות לא אכלתי פחמימות
    יצא שבלי לדעת שזה לא בריא אכלתי 1000 קלוריות ביום ועוד התאמנתי (אירובי)
    ירדתי 5 קילו למשקל מאוד לא תקין שגם ככה הייתי רזה ועכשיו אני עם תפריט השמנה (1700-1800 קלוריות) אבל אני לא מעוניינת להשמין ולהיות skinny fat אני רוצה להתאמן ולפתח מסה-לעלות למשקל תקין דרך שרירים ולא דרך שומן
    מה אני צריכה לעשות?
    מישהו אמר לי משהו על מסה מלוכלכת שזה להתאמן ולאכול המון ומה שבא לי וככה האוכל יבנה גם את השריר ולא את השומן
    אני באמת לא מבינה בזה אז יכול להיות שכתבתי דברים לא נכונים-תסלחו לי :)
    תודה רבה!
    אני אוכלת כיום-
    יוגורט עם פייבר 1 ופרי
    בבית ספר- שלוש לחמניות 99 קלוריות עם חומוס או גבינה לבנה קוטג..
    צהריים- כוס וחצי תוספת (קינואה בטטה, פסטה כוסמין, אורז קוסקוס כוסמין וכו) ירקות וחזה עוף או קציצות
    ביניים- 15 שקדים אגוז ברזיל ו2-3 פירות (או פרי/שתיים ויגורט חלבון)
    ערב- סלט טונה/אבוקדו ושתי פרוסות לחם עם גבינה או חביתה חצי קופסאת קוטג שתי פרוסות לחם וירקות
    ואימון דרך אפליקציה בטלפון.. וגם זה כבר לא כל כך כי זה פשוט לא עושה כלום וזה לא מותאם לי אישית..